Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
Opublikowano
całe zawieszenie trzeba liczyć średnio około 4-5 tys. zł. Same amortyzatory (Sachs, Bilstein) to już jest ok. 2 tys. chyba że zawieszenie m-technik to jeszcze parę stówek więcej. Co do pozostałych elementów zawieszenia można zrobić tanio na dziadowskich częściach ale to się nie opłaca lepiej już dać do regeneracji np. Regum jeżeli są jeszcze oryginalne elementy, a najlepsze rozwiązanie to Lemforder, TRW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć - szukam schematu zawieszenia E61 2.0 TD . wersja podstawowa bez pneumatyki.

Chodzi mi o schemat techniczny złożeniowy - takie rozstrzelenie. Schemat poglądowy. Gdzie tego szukać ?

Opublikowano

Ponawiam.

 

Szukałem po innych licznych serwisach BMW. Bez rezultatu.

 

Szukam schematu zawieszenia E61 2.0 TD . wersja podstawowa bez pneumatyki. PRZÓD I TYŁ.

Na razie nie mam problemów ale chce się rozeznać ws elementy eksploatacyjne do wymiany gdy zajdzie potrzeba - silentbloki i jakies poduszki?

Chodzi mi o schemat techniczny złożeniowy - takie rozstrzelenie. Schemat poglądowy jak u mechanika. Gdzie tego szukać ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

[E61 2.0td ]

Przejechałem sie po leśnej drodze. Ostrożnie bo samochód gdy wjechał na taka tarkę ziemną dostał wibracji, że myślałem że się rozpadnie. Wyprzedzały mnie francuskie miejskie maluszki.

Przebieg 230000km 2006. Opony 225/50 R17 Zawieszenie na gładkim asfalcie i na drogach powiatowych sprawuje się idealnie. Natomiast troche się przestraszyłem , czy właściciel E61 nie może jeździć na grzyby ? Czy rozwiazanie tego modelu nie tłumi gorszej drogi , czy po prostu na moje amortyzatory przyszedł czas ?

Badanie techniczne tydzień temu bez zastrzeżeń.

Napiszcie proszę jakie rozwiązanie warto zastosować aby nie bać się na Polskich dróg:

_ opony ? czy mają wpływ na odczuwanie leśnej drogi?

_ jakie amortyzatory pród tył ?

_ jakie sprężyny ?

Coś jeszcze warto wiedzieć ? Nie rajduję, nie ścigam się – chce jazdy bezpiecznej dla mnie i dla auta.

Opublikowano
Wyprzedziły Cię te maluszki bo za wolno jechałeś. (I nie jest to żart). Po tarce trzeba przycisnąć i jak nie ma dziur to tak na ok 50-60. Ale prędkość musisz dostosować sam do warunków.
Opublikowano
Nie - juz wiem wszystko ! Mam opony runflat - to jak drewniane średniowieczne koła - MASAKRA. Po autostradzie - rewelacja, ale na polskie drogi żeby nie zamordowac zawieszenia - widze dla siebie tylko opony zwykłe - radial czy no w każdym razie tradycyjne .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.