Skocz do zawartości

BMW e46 316i 1999r wyciek plynu chlodniczego z silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
OJ uwierz mi że może się nie odpowietrzyć bo ja w identyczny sposób robiłem. Nie zawsze pozbędziesz się z nagrzewnicy łatwo powietrza. Raz odpowietrzałem to poszło bardzo ładnie. Drugim razem szło mozolnie i trzeba węże uciskać dopiero jak jestem pewny że wszędzie jest płyn odpalam auto trzymam na poniżej 2tys i się odpowietrza chwilę potem czekam aż najdzie ciśnienie i odkręcam odpowietrzniki. Wtedy ma się pewność, że w układzie nie ma powietrza.
Opublikowano
moim sposobem wszystko zadzialalo,juz grzeje jak powinno,nie wiem co mu sie tam porobilo , w pierwszy dzien nie grzal,nastepnego juz normalnie , cieplo ze az milo :) dzieki Panowie za pomoc,myślę , że jeszcze nie raz mi pomożecie :D :mrgreen:
  • 2 lata później...
Opublikowano

wymiana tego króćca to niezbyt miła robota,mój rozsypał się prawie w rękach

część która wchodzi do głowicy została w środku musiałem uważać zebu nie wpadła do głowicy

dostęp masakra a wyczyścić trzeba dobrze bo będzie ciekło znowu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.