Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zbliża się wymiana tarcz i klocków z przodu. Myślałem o Ate power disc i klocki Ate ceramic. Ale słyszałem, że nacinane tarcze szybko zjadają klocek i są głośne. Czy to prawda? Macie jakieś doświadczenia z tego typu tarczami? Co polecacie? :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
mam takie w garazu... leza i sie kurza... glośne sa.. ich nacinanie nieco poprawia sytuacje w deszczu.. ale do oryginalnych im daleko.
Opublikowano
No to chyba nacinane odpadną. Zastanawiam sie jeszcze nad brembo mam dobre wspomnienia z nimi. Jak mialem x3 to ori bardzo szybko sie krzywily, aso nie wiedzialo dlaczego i wymieniali mi lozyska i inne cuda, w koncu zalozylem brembo i jak reka odjal.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
rob jak chcesz ale zakup tarcz w ASO rozwiazuje problem krzywienia w 100% pod warunkiem prawidłowego montazu tarczy. to wymaga troche pracy..
Opublikowano
Nie zawsze rozwiazuje ale zgodze sie ze jest pewniej niz w przypadku zamiennikow. Ale jezeli ma sie sprawdzone jakies tarcze i srednica tarcz w 118d nie jest wielka to nie powinno byc problemu.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
moze kolega malo dokladnie załozyl albo posmarował powierzchnie piasty czyms :)
Opublikowano

wlasnie zadne takie. Bylo tak, ze co jakis czas robie serwis hamulcow i zrobilem tak, ze wyczyscilem prowadnice, styk tarczy z felga i klocki czyscilem i zacisk i to ucho co trzyma zacisk i klocki. Na koniec posmarowalem prowadnice i te matalowe blaszki w tym uchu. Klocki chodzily bardzo delikatnie, wiec miodzio. Zrobilem z 2000-3000km i krzywe. Tarcze jeszcze oryginal 64000km, a w E46 zrobily 140000km i wciaz wygladaly jak nowe i byly proste.

 

No nic :cry: , czas na upgrade :norty: . Mam na oku z E39 540i 323mm z nowymi tarczami i klockami tylko musze zobaczyc czy wejda do E87. Tarcza z E39 ma lekko wiekszy srodkowy otwor. Mialem tez na oku z e60 530d 323mm, ale sprzedawca sprzedal zanim kupilem. Zaciski w e60 530d wygladaja na wieksze niz w e39 540i :roll:

 

E39 540i:

http://www.autopartsapi.com/eEuroparts.com/images/parts/lg_02cd46b3-10da-4d95-8598-e2d78887a498.JPG

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

zrob takie jak ja mam po co kombinujesz.... 335i pasuje plug&play lub 123d lub 130i i cala paleta z e90 poza Xdrive

mowie o powierzchni miedzy piasta a tarcza... nie tarcza a kolo..

Opublikowano

piasta tarcza polecialem tez szczotka druciana, ale niestety, pech :oops: .

 

E39 540i:

Disc diameter 324.0mm

Disc thickness 30.0mm

Overall height 73.8mm

Centre diameter 79.0mm

 

E87 130i:

Disc diameter 330.0mm

Disc thickness 24.0mm

Overall height 73.1mm

Centre diameter 79.0mm

 

E87 120D(163): wersja 118d ma 284mm

Disc diameter 292.0mm

Disc thickness 22.0mm

Overall height 73.0mm

Centre diameter 79.0mm

 

Akurat nie widze ladnych 335d lub 335i za dobre pieniadze. Z reszta chwilo tocze sie na 17".

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

330d zobacz tarcza taka sama jak w 130i

zaciski po stówce :) na alle... wrzuc nowe tarcze i klocuchy i lodzio miodzio

Opublikowano
krzysiek ma tył ze 130i lub 123d do sprzedania przod tak jak piszesz 292mm :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.