Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Widziałem tylko podobny temat dla E39, ale może w E60 jest inaczej.

Mój mechanik stwierdził, że kiedyś dobrze było by wymienić jeden z elementów zawieszenia, tylko że podobno trzeba to zrobić razem z całym wahaczem. Prawda to?

Chodzi o część z obrazka pomiędzy elementami 11, 12, 13 (o ile coś nie pokręciłem):

http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E60/Lim/BMW+525i+M54/ECE/33/33_1165/

I gdzie to można kupić w dobrej cenie (ew może ktoś podać jakąś fajną cenę całego wahacza - o ile rzeczywiście trzeba wymieniać całość). (Oczywiście może być PM jak nie można robić reklamy).

Opublikowano

Dzięki - też właśnie znalazłem tą część.

Tylko nadal nie jestem pewny - ktoś praktykował taką wymianę i może potwierdzić że tak się da zrobić?

Czy są może jakieś inne przeciwwskazania przez co cała operacja miała by niewiele sensu?

Opublikowano
Ja miałem wymieniane wszystkie 4 tuleje (z obu tylnych wahaczy). Najlepiej chyba jest wycisnąć je na prasie, przy okazji modląc się, żeby wahacz nie pękł. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.