Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
drugi blad to blad komunikacji po szynie CAN. Pewnie mamrotograf padl. albo ewentualnie wiazka przewodow. chociaz nie wykluczalbym cyfrowej jednostki obliczeniowo-sterujacej.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
drugi blad to blad komunikacji po szynie CAN. Pewnie mamrotograf padl. albo ewentualnie wiazka przewodow. chociaz nie wykluczalbym cyfrowej jednostki obliczeniowo-sterujacej.

 

Carl0s a to nie przypadkiem trójfazowy bumbulator z boczną przyczłapką?:)

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano
drugi blad to blad komunikacji po szynie CAN. Pewnie mamrotograf padl. albo ewentualnie wiazka przewodow. chociaz nie wykluczalbym cyfrowej jednostki obliczeniowo-sterujacej.

 

Carl0s a to nie przypadkiem trójfazowy bumbulator z boczną przyczłapką?:)

 

Nie, no skąd... Trójfazowy bulbulator z boczną przyczłapką występuje tylko w module elektrogumonapawarki, a przecież tej w dieslu nie ma, tylko w benzynach :)

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Ten pierwszy błąd dotyczy czujnika temperatury zewnętrznej być może go nie masz albo jest uszkodzony ewentualnie problem z przewodami.U mnie ten czujnik znajduje się z lewej strony pod przednim zderzakiem w takim trójkątnym plastikowym elemencie przedniego lewego błotnika.Na tablicy wskaźników temperatura jest wtedy niezgodna z otoczeniem -40 stopni.Dwa kolejne błędy oznaczają błąd a raczej brak komunikacji zestawu wskaźników(instrument cluster) z modułem abs/asc.Po prostu zestaw wskaźników nie wykrywa tego modułu.Musiałbyś sprawdzić wiązki przewodów.ABS ci działa?Sprawdź też czy działa asc po wciśnięciu przycisku od tego modułu, powinna się wtedy zapalić na konsoli wskaźników żółta kontrolka(oznacza wyłączenie asc).Gdy ten moduł działa prawidłowo to nie powinieneś ruszyć z piskiem opon.Spróbuj skasować te błędy i trochę pojeździć a potem znowu INPA i sprawdzić czy się pojawiły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.