Skocz do zawartości

Stukanie w przednim zawieszeniu Bmw X5 E70


Marcinoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Jestem nowy na forum i chciał bym zadać pytanie.

Kupiłem Bmw x5 e70 z roku 2008 z systemem adaptive drive,i po wymianie wahaczy,gum na stabilizatorze,łączników stabilizatora cały czas coś stuka z przodu!!!(przekładnia też była sprawdzana jest ok)

Byłem na szarpakach w niejednej stacji kontroli pojazdów i nic nie mogą znalezc!!!

Nie mam już siły jazdy po mechanikach i usuwać kolejnych niepotrzebnych rzeczy!!!

Jest to taki metaliczny z zarazem głuche uderzenie!!

Może ktoś z was już przerabiał ten temat i mi pomoże z góry wielkie dzięki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam dość podobne objawy, metaliczne stuknięcie przy najeżdżaniu na niewkie nawet nierówności, niezależnie od skrętu kół, prędkości. Wielokrotne kontrole na szarpakach nic nie wykazują, zbieżność idealna. Ja podejrzewam zużyte łożysko amortyzatora... (to na szczycie kielicha)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stuki są metaliczne przy dołkach nierównościach itp może być tak było u mnie 40d 2011 rok osłony tarcz hamulcowych przód się roznitowały ponoć norma...

Wystarczy nity wywalić założyć nowe i po dzownku...

Łatwo to zdiagnozować.na postoju uderzyć w koło jeśli zadzwoni tzn że to to ...:)

IMPORT CZĘŚCI DO KIA I HYUNDAI CZĘŚCI NOWE ORYGINALNE ORAZ ZAMIENNIKI


KONTAKT ignacignac@poczta.fm

GG 22098562

kom 502100017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na zużyte łożyska amortyzatora. Po wymianie powinna być cisza

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, cd moich problemów i rozwiazanie....

 

 

W międzyczasie do objawów opisywanych poprzednio dołączył jeszcze przeraźliwy jazgot przy skręceniu kół (zwłaszcza w maxymalnym prawym wychyleniu). Będąc niemal pewnym ze to łożysko/mocowanie amortyzatora zakupiłem 2 sztuki (rzekomo winno sie zmieniać obydwa) i wymieniłem najpierw po stronie hałasującej... Wątpliwości co do diagnozy pojawiły sie już w trakcie demontażu starego łożyska/mocowania amort. - nie wyglądało ono na zużyte (jest to metalowa tuleja połączona gumą z zewnętrznym mocowaniem widocznym pod maską na szczycie kielicha - nie bardzo ma sie tam co psuć bo wykonane jest to dość solidnie). Po postawieniu auta na koła i kilku próbach objawy bez zmian, a nawet gorzej..... Dalsze poszukiwania doprowadziły mnie do właściwej diagnozy - hałasował zacierający się sworzeń wahacza dolnego tylnego - pod gumowa osłoną (całą) nie było ani grama smaru. Wymiana wahacza i cisza...

 

Pozostało mi 1 nowe łożysko amortyzatora, gdyby jednak któryś z kolegów potrzebował odsprzedania po kosztach.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.