Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jestem nowy na forum i chciał bym zadać pytanie.

Kupiłem Bmw x5 e70 z roku 2008 z systemem adaptive drive,i po wymianie wahaczy,gum na stabilizatorze,łączników stabilizatora cały czas coś stuka z przodu!!!(przekładnia też była sprawdzana jest ok)

Byłem na szarpakach w niejednej stacji kontroli pojazdów i nic nie mogą znalezc!!!

Nie mam już siły jazdy po mechanikach i usuwać kolejnych niepotrzebnych rzeczy!!!

Jest to taki metaliczny z zarazem głuche uderzenie!!

Może ktoś z was już przerabiał ten temat i mi pomoże z góry wielkie dzięki!!!

Opublikowano

Witam

 

Mam dość podobne objawy, metaliczne stuknięcie przy najeżdżaniu na niewkie nawet nierówności, niezależnie od skrętu kół, prędkości. Wielokrotne kontrole na szarpakach nic nie wykazują, zbieżność idealna. Ja podejrzewam zużyte łożysko amortyzatora... (to na szczycie kielicha)

 

Pzdr

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam identyczny problem w x5 e70 3.0si (przebieg 115000 tys.) i nikt nie jest wstanie mi powiedzieć co tak stuka :oops: .

Dajecie znać jak uda wam się rozwiązać problem

Pozdro.

Edytowane przez pawel2000
Opublikowano

Jeśli stuki są metaliczne przy dołkach nierównościach itp może być tak było u mnie 40d 2011 rok osłony tarcz hamulcowych przód się roznitowały ponoć norma...

Wystarczy nity wywalić założyć nowe i po dzownku...

Łatwo to zdiagnozować.na postoju uderzyć w koło jeśli zadzwoni tzn że to to ...:)

IMPORT CZĘŚCI DO KIA I HYUNDAI CZĘŚCI NOWE ORYGINALNE ORAZ ZAMIENNIKI


KONTAKT [email protected]

GG 22098562

kom 502100017

Opublikowano

Witam ponownie, cd moich problemów i rozwiazanie....

 

 

W międzyczasie do objawów opisywanych poprzednio dołączył jeszcze przeraźliwy jazgot przy skręceniu kół (zwłaszcza w maxymalnym prawym wychyleniu). Będąc niemal pewnym ze to łożysko/mocowanie amortyzatora zakupiłem 2 sztuki (rzekomo winno sie zmieniać obydwa) i wymieniłem najpierw po stronie hałasującej... Wątpliwości co do diagnozy pojawiły sie już w trakcie demontażu starego łożyska/mocowania amort. - nie wyglądało ono na zużyte (jest to metalowa tuleja połączona gumą z zewnętrznym mocowaniem widocznym pod maską na szczycie kielicha - nie bardzo ma sie tam co psuć bo wykonane jest to dość solidnie). Po postawieniu auta na koła i kilku próbach objawy bez zmian, a nawet gorzej..... Dalsze poszukiwania doprowadziły mnie do właściwej diagnozy - hałasował zacierający się sworzeń wahacza dolnego tylnego - pod gumowa osłoną (całą) nie było ani grama smaru. Wymiana wahacza i cisza...

 

Pozostało mi 1 nowe łożysko amortyzatora, gdyby jednak któryś z kolegów potrzebował odsprzedania po kosztach.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.