Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich, moim problemem jest dostanie się do parownika klimatyzacji .Miałem w ostatnim czasie dwa razy uzupełniony czynnik klimatyzacji i po kilku dniach go ubyło. Czynnik został nabity razem z UV i mimo tego nigdzie nie widać ubytku w komorze silnika. Został jeszcze parownik do sprawdzenia, niestety nie wiem z której strony się do niego dostać. Proszę o podpowiedż może ktoś już to przerabiał. Dzięki z góry Edytowane przez matthiasmoc
Opublikowano
Do wymiany parownika klimatyzacji trzeba zdemnotować cała deskę rozdzielcza innego sposobu niema przerabiałem ten temat u mnie bo także miałem nieszczelność na parowniku .Jeden dzień zabawy i parownik miałem wymieniony.Pozdrawiam
Opublikowano
Do wymiany parownika klimatyzacji trzeba zdemnotować cała deskę rozdzielcza innego sposobu niema przerabiałem ten temat u mnie bo także miałem nieszczelność na parowniku .Jeden dzień zabawy i parownik miałem wymieniony.Pozdrawiam

 

Czy możesz mi powiedzieć co było uszkodzone, czy tylko nieszczelności na połączeniach i jak stwierdziłeś że to parownik jest nieszczelny ( jakieś środki na ultrafiolet?)

Opublikowano
Miałem nieszczelność na jednym z dwóch przewodów co są wlutowane do parownika a zlokalizował mi to kolega co sie zajmuje klimatyzacjami podłączył sprzęt nabił układ jakimś gazem większym ciśnieniem niż jest wymagane sprawdzał na manometrze i ciśnienie spadało czyli gdzieś była nieszczelność najpierw sprawdzał chłodnice klimy i wszystkie inne połączenia i nic nie znalazł dopiero po demontażu filtra kabinowego tego po stronie pasażera z tego kanału gdzie znajdował się parownik był słyszalny ubytek no i padła diagnoza nieszczelny parownik . Kupiłem za 300zł całą ta puche gdzie jest nagrzewnica i parownik ale wykorzystałem tylko sam parownik .W linku masz moje fotki .viewtopic.php?f=73&t=151690
Opublikowano
Miałem nieszczelność na jednym z dwóch przewodów co są wlutowane do parownika a zlokalizował mi to kolega co sie zajmuje klimatyzacjami podłączył sprzęt nabił układ jakimś gazem większym ciśnieniem niż jest wymagane sprawdzał na manometrze i ciśnienie spadało czyli gdzieś była nieszczelność najpierw sprawdzał chłodnice klimy i wszystkie inne połączenia i nic nie znalazł dopiero po demontażu filtra kabinowego tego po stronie pasażera z tego kanału gdzie znajdował się parownik był słyszalny ubytek no i padła diagnoza nieszczelny parownik . Kupiłem za 300zł całą ta puche gdzie jest nagrzewnica i parownik ale wykorzystałem tylko sam parownik .W linku masz moje fotki .viewtopic.php?f=73&t=151690

 

Duże dzięki. Pozdrawiam

Opublikowano
A więc okazało się że też są nieszczelności od strony parownika. Zanim w ogóle podejmę się do rozbiórki tego ustrojstwa to może by zastosować środek uszczelniający do klimy, wiem że coś takiego istnieje ale czy skuteczne,może ktoś sie z tym już spotkał?
Opublikowano
No i stało się, niestety mimo zastosowania środka uszczelniającego uszedł mi freon z klimy i muszę wymienić parownik klimatyzacji który znajduje się pod deską z zegarami, horror wszystko trzeba zdemontować. Mam pytanie czy może ktoś to robił i ma jakieś wskazówki jak to wykonać na co zwrócić uwagę jakiś schemat demontażu. Kupiłem całą nagrzewnicę na allegro i chcę ją wymienić żeby nie rozbierać starej do wymiany parownika. Z góry dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.