Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, sprawa wygląda tak: szykuję budę pod swapa i najpierw robię hamulce. Docelowo ma być m52b28. Koniecznie muszę zmienić wszystkie przewody miedzianie bo wyglądają tragicznie i teraz pytanie czy jak wymienię je podłączając pod stare servo to będą później pasować jak zmienię servo pod swap? Jeśli nie od czego najlepiej założyć servo, żeby później już nie ruszać układu hamulcowego?? Zakładam też elastyczne przewody w stalowym oplocie i wahacze od 325, żeby mieć tarcze. I teraz kolejny problem. Czy w ix były inne wahacze pod grubszy stabilizator? Czy zwykłe wahacze od 325 będą ok? Nie interesuje mnie konwersja na 5 śrub.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Serwo będzie w tym samym miejscu wiec długość przewodo będzie ok. Serwo podwójne np. z omegi. By mieć wentylowane tarcze starczą same jarzma i zaciski od 325i lub innejh wersji z abs-em. Od 316 do 325i z przodu są takie same wahacze. IX ma co innego. To jeśli chodzi o przód. A tył to wahacze są w każdej wersji z abs, 325i i 325ix takie same. Nie ma znaczenia stabilizator.

 

PZDR>

Opublikowano
Super, dzięki za szybką odp :) Czyli na razie wymieniam przewody a servem zajmę się później. Podobno pod m52 pasuje też serwo od ix. Prawda to? Jeździłem vectra 4 lata i nie chcę mieć w beemce nic z tej marki :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Serwo tu i tu robi albo ate albo trw, wiec nie ma znaczenia marka. Tak ponoć pasuje. Tak przynajmniej krążą plotki. Z racji że niegdy w swap się nie bawiłem to i nie zagłębiałem się bardzo w ten temat.

 

PZDR>

Opublikowano

Czy przewody miedziane były takie same do wszystkich wersji?? Na allegro jest tylko zestaw od 316 do 320 nie ma nic o wersjach na tarcze. Tylko wszędzie podkreślają, że bez abs.

Jakie przewody w stalowym oplocie polecacie?? Domyślam się, że te muszą się różnić pod tarcze.

Opublikowano

servo od omegi B pasuje, tylko musisz troche przesunąć je, bo moze przepustnica i kolektor sie nie miescic jak pamietam.

w moim temacie w galerii pisalem o tym, i bodajze Kaczmar ladnie ma opisane (on albo ktos inny).

Opublikowano

E30 jesli posiadalo ABS to znaczy ze byly 4 tarcze w seri.

Jako ciekawostka: tylko 325ix ma na tyle tarcze wentylowane(i chyba M3)-ale nie wiem czy da rade je zalozyc do zwyklej wersji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z 325ix tak, starczy caly zacisk i jarzmo. Z m3 inna historia, bo jest inne łzysko z tyłu, tarcza ma 5 śrub. Więć wiecej roboty ze swapem. Do 325ix nie ma tylnyh tarcz w zamiennikach.........

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.