Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, sorry, że od razu piszę w tym dziale. Tydzień temu kupiłem e39 530d 2003r. Touring w M-pakiecie. Od roku w Polsce, full opcja, książka serwisowa do 215tyś.km. Wszystko udokumentowane. Na chwilę obecną auto ma 241tyś. przebiegu. Bejca chodziła idealnie do wczoraj. Kiedy próbowałem zawrócić auto okazało się, że nie działa wsteczny bieg. Nie ma żadnych szarpnięć itp. Do przodu jedzie jak marzenie. PRND wszystkie pozycje się wyświetlają, na lewarku i na zegarach też. Auto na P i na R wkręca się tylko do 2,5 - 3 tyś. obr/min. jakby coś je trzymało. Nie wydaje dziwnych dźwięków itp. Do tego po wbiciu N auto jedzie do przodu i przyśpiesza jak na D ! Macie jakieś pomysły co to może być i czy mam się bać? Zapomniałem dodać, że po włączeniu R zapalają się światła wsteczne itp.
Opublikowano
Hmmm... Wygląda na usterkę elektroniczną raczej... Masz możliwość podpiąć pod kompa i zczytać błędy? Bez tego ciężko będzie raczej o konkrety.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
W środę jadę do zakładu zajmującego się autamycznymi skrzyniami biegów, więc na 100% podepną bejce pod kompa. Wczoraj brat mi się przyznał, że próbował spalić kapora na hamulcu i na biegu D. Ciekawe czy posadził skrzynie, czy włączył się jakiś tryb awaryjny. Na desce rozdzielczej nie wyświetliło żadnych komunikatów, a auto do przodu jeździ jak marzenie. Mam wrażenie,że coś padło w wybieraku od biegów. Bo wygląda jakby jednocześnie zapinał P i R, oraz N i D. Przy czym na N i na D auto zachowuje się tak samo. Można zgłupieć. :mad2:
Opublikowano
No raczej coś z wybieraniem biegów. Raczej od jednego spalenia kapcia skrzyni nie posadził :norty:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Wygląda na to, że mam do wymiany tłoczki i tarcze w skrzyni biegów, oraz sprzęgło do regeneracji. Przynajmniej tak stwierdził mechanik.

 

Up! Już wszystko wiem. Mam spalone tarczki sprzęgła, a to spowodowało zakleszczenie się skrzyni na drive. To nie pierwszy taki przypadek. Auto ma ponad 240tyś. przebiegu i trochę mocy, więc tarcze najzwyczajniej się zużyły, nie jest to wina użytkownika. Koszta naprawy mojej skrzyni to od 3 do 4 tyś. zł, na częściach z Midparts. Do wymiany mam tarczki, możliwe, że tłoki oraz sprzęgło do regeneracji w Midparts. Wszystko będzie złożone na nowych uszczelkach, filtrze i świerzym oleju. Dostaję gwarancję na rok bez limitu kilometrów. W sumie mógłbym wsadzić używaną skrzynię, ale to loteria. Lepiej zrobić raz, a dobrze. Mam nadzieje, że ten temat komuś się przyda.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. U mnie to samo. Diagnoza przez tel mechanika ze do wymiany ... duzo :mad2: 3tysia sama naprawa plus zrzucenie skrzyni i olej... komuś się jeszcze udało tylko po odpięciu akumulatora?:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.