Wygląda na to, że mam do wymiany tłoczki i tarcze w skrzyni biegów, oraz sprzęgło do regeneracji. Przynajmniej tak stwierdził mechanik. Up! Już wszystko wiem. Mam spalone tarczki sprzęgła, a to spowodowało zakleszczenie się skrzyni na drive. To nie pierwszy taki przypadek. Auto ma ponad 240tyś. przebiegu i trochę mocy, więc tarcze najzwyczajniej się zużyły, nie jest to wina użytkownika. Koszta naprawy mojej skrzyni to od 3 do 4 tyś. zł, na częściach z Midparts. Do wymiany mam tarczki, możliwe, że tłoki oraz sprzęgło do regeneracji w Midparts. Wszystko będzie złożone na nowych uszczelkach, filtrze i świerzym oleju. Dostaję gwarancję na rok bez limitu kilometrów. W sumie mógłbym wsadzić używaną skrzynię, ale to loteria. Lepiej zrobić raz, a dobrze. Mam nadzieje, że ten temat komuś się przyda.