Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie i proszę o radę.

Kupiłem niedawno moje pierwsze BMW z silnikiem 1.8 m43 i po przesiadce z diesla na benzyniaka miałem nadzieje, że wreszcie będzie się w aucie szybko robiło ciepło. Niestety przy temperaturach 5-10 stopni muszę przejechać około 5 km żeby wskaźnik temperatury był w pionie co jak dla mnie jest czasem dosyć długim jak dla benzyniaka, diesel nagrzewał się tylko kilometr dłużej. Sprawdzałem węże od chłodnicy i górny nagrzewa równomiernie od momentu uruchomienia silnika, dolny pozostaje natomiast zimny. Nie powinno być tak, że oba są zimne zanim silnik się nie nagrzeje do 90 stopni? Po ilu km Wam nagrzewają się samochody przy takich temperaturach jak dzisiaj?

To termostat czy może ten typ tak ma?

Opublikowano
Auto dobrze się nagrzewa też tak że po ok.5km to jest norma . A co do przewodów dolny wąż idzie od termostatu do chłodnicy więc będzie się nagrzewał dopiero po osiągnięciu temp. roboczej, a górny wąż to przelew który idzie z silnika do zbiorniczka więc jaka temp. w silniku taka na tym wężu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.