Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kilka pytań odnośnie tej pompy.

1.Czy pompa montowana w tym modelu(1997r,1.8 TDS,E36) Jest pompą rezystancyjną czy pompą oporową.

2.Który kabel odpowiada za dawkę paliwa? Czy jest to kabel numer 2 ?

3.Jaki powinien być to się chyba nazywa (kąt wyprzedzenia)? ustawiłem teraz na 6 i to się podaje w miligramach z tego co słyszałem

Opublikowano
Proszę o pomoc... Niech ktoś podeśle schemat kostki do której podłącza się pompę wtryskową z opisem ...
Opublikowano

1. Jest to pompa mechaniczna, z indukcyjnym nastawnikiem.

2. Nie ma czegoś takiego - dawką steruje komputer DDE, wysyłając odpowiedni sygnał do nastawnika, który realizuje odpowiednie jej ustawienie. Nie jest to jeden kabel.

3. Kąt wtrysku i dawka paliwa to dwie różne rzeczy, kąt ustawia się w stopniach, dawkę w mg/hub, czyli miligram na suw. Optymalne nastawy to kąt wtrysku 3,51, natomiast dawka optymalna to 4,5 aż do 3,2 mg/hub.

Generalnie lepiej oddaj to komuś, bo sądząc po stanie wiedzy - tylko narobisz sobie biedy.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Samochód jest już zrobiony od kilku tyg.Pytałem o to bo nasłuchałem się trochę od róznych ludzi i mi się fakty nie kleiły.Moim głównym celem było wstawienie opornika na kable sterujące dawka paliwa w tym przypadku 2 i 3 które wychodzą z kości okrągłej do pompy.tak jak to robią w VW tyle,że tam wstawia się opornik na kablu 2.Nie mogłem dojść do tego na których kablach trzeba to zrobić w BMW.Na forum też słabo z odpowiedziami.Jak by ktoś był zainteresowany tą modyfikacją piszcie na PW. Modyfikacja ta podnosi osiagi samochodu zwiększając dawkę paliwa tzn jeśli mamy oryginalnie 3Mg to po włączeniu rezystora dawka ustawia sie na 0Mg.Ludzie ciągle się sprzeczają czy to coś daje i jakie sa tego późniejsze efekty z wiazane z żywotnością silnika.U mnie jeździ nawet dobrze i czuć"buta" w zwykłym 1.8tds.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.