Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Montuję u siebie kilka zabezpieczeń, potrzebował bym się dowiedzieć, gdzie i jakie idą przewody od styków otwarcia drzwi (czy to idzie po canie juz przez słupki czy normalnie analogowo do modułu we wnętrzu?). Zasilanie +12V znalazłem, zasilanie po załączeniu stacyjki pobrane z napięć radia. I czy pod przyciskiem awaryjnych świateł też coś idzie cyfrowo? Chodzi mi by wysterować kierunki do pokazywania załączenia zabezpieczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam dołączam się do prośby kolegi, chce sobie zainstalować kd 2006 w swoim aucie i mam następujące pytanie czy czujniki drzwi w e60 są wyzwalane masą oraz na którą kostkę w module komfortu idą kable z czujek otwartych drzwi podobno można spolaryzować diodą + z zasilania lampek żeby dawał masę ale po co komplikować za info z góry dzięki pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sygnały ze styków drzwi oraz siłowników idą do sterownika drzwi a następnie do auta cyfrowo po Canie. Przeciąganie conajmniej 2 podtrzebnych przewodów nie ma sensu, za mało miejsca w złączach drzwi.

Ja dokupiłem taki konwerter http://amt-alarmy.pl/index.php?t=4426&g=313&q=&r=0&rg=0&sg= po wpisaniu programu zgodnie z listą obsługiwanych aut bez problemu obsługuje e60. Sygnał otwarcia drzwi wyzwalany masą (zamykanie i otwieranie).

Jeśli będzie jedno zabezpieczenie korzystać z konwertera nie trzeba diody, jeśli dwa (alarm i KD) wtedy najlepiej dać diody prostownicze, nie będzie błędów w działaniu :wink: .

 

W module świateł każdy kierunek ma swój przewód (lewy przód, tył, prawa, lewa...) polecam podpięcie się pod światła przeciwmgielne, lub światła długie.

 

W razie pytań pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystko sie zgadza ale w instrukcji pisze że obsługuje tylko auto 2004-2007 ja mam 09.07 po lifcie pełen CAN, a może coś takiego pomoże http://www.seo-alarmy.pl/products.php?id=14 . Jak byś miał dobre chęci opisałbyś mi wszystko jak podłączyłeś gdzie się wpinałeś oczywiście pomijając mi ejsce blokad chodzi mi tylko o sterowanie bo pierwszy raz zakładam to w bmw. Z tego co piszesz to z sterownika drzwi wychodzi plus na lampkę teoretycznie można by inwerterem poziomów zmienić to na masę (http://www.seo-alarmy.pl/products.php?id=12) i tym wysterować , bo lampki działają przy otwarciu czegokolwiek, jeszcze jedno pytanko odnośnie kd przed podaniem + obojętnie czy z radia czy stacyjki jest nie aktywny czyli blokady nie działają a jakby na stałe podać + to powinno działać cały czas, zastanawiam się bo czytałem kiedyś ,że w vw poprzez wgranie softu można obejść + na radiu i na stacyjce pozostałby wtedy jakiś przekaźnik który podaje 12v na kompa silnika bo tego nie można obejść . gdzie znajduje się ten sterownik drzwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KD każde auto obsługuje, wystarczy umiejętnie to podłączyć. Na konwerterze masz przewód zapłonu (w e60 zaplon jest przekazywany cyfrowo ze stacyjki do modulu controli pojazdu), wiec mozna pominac wpiecie pod zapalniczke/radio, nastepnie sygnal drzwi przednich kierowcy poprzez diodę, pozostałe nie muszą być podpięte.

KD dziala ciągle, przekaźnik wbudowany jest w pozycji zamkniętej (przepuszcza), jest od do odcinania zapłonu, odpowiedni pin w module kontroli pojazdu (na schemacie mam nr, teraz nie pamiętam. sygnal rozrusznika). Po otwarciu drzwi kierowcy, włożeniu kluczyka do stacyjki, pozycja zapłon, kd rozłącza przekaźnik. Puki nie otrzyma informacji z nadajnika bezprzewodowego (nowszy model 3000 ) lub informacji z przycisku ukrytego, będzie rozłączony.

 

Dobrze jest włączyć w nim tryb przy którym po określonym czasie wyłączy możliwość odpalenia, a na osobny pin kd, poda napięcie rozłączające pompe paliwa/ elektrozawór ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podesłał byś mi schematy na pw bo widzę że posiadasz z góry dzięki i pozdrawiam.

KD każde auto obsługuje, wystarczy umiejętnie to podłączyć. Na konwerterze masz przewód zapłonu (w e60 zaplon jest przekazywany cyfrowo ze stacyjki do modulu controli pojazdu), wiec mozna pominac wpiecie pod zapalniczke/radio, nastepnie sygnal drzwi przednich kierowcy poprzez diodę, pozostałe nie muszą być podpięte.

KD dziala ciągle, przekaźnik wbudowany jest w pozycji zamkniętej (przepuszcza), jest od do odcinania zapłonu, odpowiedni pin w module kontroli pojazdu (na schemacie mam nr, teraz nie pamiętam. sygnal rozrusznika). Po otwarciu drzwi kierowcy, włożeniu kluczyka do stacyjki, pozycja zapłon, kd rozłącza przekaźnik. Puki nie otrzyma informacji z nadajnika bezprzewodowego (nowszy model 3000 ) lub informacji z przycisku ukrytego, będzie rozłączony.

 

Dobrze jest włączyć w nim tryb przy którym po określonym czasie wyłączy możliwość odpalenia, a na osobny pin kd, poda napięcie rozłączające pompe paliwa/ elektrozawór ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

podpowiesz mi co mogę odciąć kd już podłączyłem i działa , albo podaj mi schematy bardzo mi na tym zależy pozdrawiam :)

KD każde auto obsługuje, wystarczy umiejętnie to podłączyć. Na konwerterze masz przewód zapłonu (w e60 zaplon jest przekazywany cyfrowo ze stacyjki do modulu controli pojazdu), wiec mozna pominac wpiecie pod zapalniczke/radio, nastepnie sygnal drzwi przednich kierowcy poprzez diodę, pozostałe nie muszą być podpięte.

KD dziala ciągle, przekaźnik wbudowany jest w pozycji zamkniętej (przepuszcza), jest od do odcinania zapłonu, odpowiedni pin w module kontroli pojazdu (na schemacie mam nr, teraz nie pamiętam. sygnal rozrusznika). Po otwarciu drzwi kierowcy, włożeniu kluczyka do stacyjki, pozycja zapłon, kd rozłącza przekaźnik. Puki nie otrzyma informacji z nadajnika bezprzewodowego (nowszy model 3000 ) lub informacji z przycisku ukrytego, będzie rozłączony.

 

Dobrze jest włączyć w nim tryb przy którym po określonym czasie wyłączy możliwość odpalenia, a na osobny pin kd, poda napięcie rozłączające pompe paliwa/ elektrozawór ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka ze nie odpisywałem.

Car access system czyli moduł komputera pod nogami kierowcy, Pin 22 (chyba czarny kabel to był gruby), sygnał rozrusznika, podepnij tam blokade zapłonu.

Przekaźnik pompy paliwa jest w schowku pasażera.

Moduł świateł, podpinałem pod przeciwmgłowe, pin 6 i 44.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz o przekaźniku , który znajduje się nad plastikowymi szufladami z modułem nadwozia itp itd

Sorka ze nie odpisywałem.

Car access system czyli moduł komputera pod nogami kierowcy, Pin 22 (chyba czarny kabel to był gruby), sygnał rozrusznika, podepnij tam blokade zapłonu.

Przekaźnik pompy paliwa jest w schowku pasażera.

Moduł świateł, podpinałem pod przeciwmgłowe, pin 6 i 44.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.