Skocz do zawartości

BMW e36 318 1.7 tds kontrolka wtrysku- spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż po regeneracji pompy wtryskowej zaczął się ten problem kontrolka zaczyna świecić na zagrzanym silniku (90stopni) silnik spada z mocy o połowę mocy. Na przewodzie od wtrysku sterującego jest izolacja sprawdziłem, przewód cały. Czasami kontrolka zaczyna świecić nawet na zimnym silniku. Przed regeneracją pompy dolałem do ropy specyfiku wszystko byłoby spoko gdybym go nie przedawkował sześciokrotnie specyfik to Xeramic możliwe że to on zasyfił wtrysk i tak zamula? Jest jeszcze wyjątek kiedy mam rozgrzany silnik podczas jazdy kontrolka na chwile przygasa dostaje mocy z powrotem, ale nie trwa to długo. Proszę o pomoc bo nie wytrzymam z takim zamulonym silnikiem! Jakie są jeszcze opcje? Dodam że problem ten ustąpił na 2 tygodnie i teraz wrócił z powrotem.

 

 

Konieczna jest wymiana wtrysku sterującego czy może to być jakaś pierdoła/ nieszczelność/ustawienie pompy?

Opublikowano

Najpierw sprawdź jaka jest opór wtrysku sterującego - miernik w łapę, odłącz wtrysk i sprawdź jaki ma opór. Powinno być coś w granicach 100 - 130 Ohm. I generalnie to wszystko co możesz sprawdzić, reszta zabawy tylko diagnostyka kompem, bo trzeba sprawdzić kąt wtrysku czy pokrywa się aktualny z zakładanym podczas jazdy oraz dawkę paliwa i ciśnienie doładowania czy jest prawidłowo czytane. No i timing rozrządu też warto sprawdzić, ale to już w dalszej perspektywie.

 

Ale zacznij od sprawdzenia tego wtrysku. Co prawda to nie będzie to, bo nawet z uszkodzonym sterującym auto powinno jeździć w miarę poprawnie, ale sprawdzić nie zawadzi.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dodałem rezystor 9 Ohm na przewodzie od wtrysku pomogło, po pewnym czasie ściągnałem ten opornik, było wspaniale przestało ściecić (przepaliłem go na autostradzie ) auto jeździło luksus. Po 2 miesiącach dalej to samo ;/ zauważyłem że na dziurach kiedy autem zatelepie ta kontrolka się włączą bądź gaśnie może to być przewód od tego wtrysku? Przeglądne jeszcze przewody dzisiaj jak nie pomoże odcinam ten wtrysk całkowicie i zamiast tego dam rezystor mocy 9-10 Ohm i dam znać czy podziałało...

 

Carlos z pomiarem wyszło tak zimny silnik wskazuje poprawny opór, lecz kiedy się nagrzeje nic 0. Sprawdzał mi mechanik i mówił że nie wie o co come on :D Dawke paliwa mi zwiększył trochę mówił że może pomoże ale kupa, nic z tego... Później zaczałem kombinować z tymi rezystorami i chwilowo pomogło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.