Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Po zakupie mojego pierwszego BMW a dokładniej e90 320d 163km niestety padło turbo w trasie . Po regeneracji turbo, samochód działa bez problemu jedynie podczas postoju, w korku czy na światłach w kabinie czuć gryzący zapach czego nie czułem przed awarią turba. Widać też lecący niebieski dym strasznie śmierdzi nie da się wytrzymać na postoju . Co może być problemem i dlaczego się tak dzieję proszę o rady jeśli ktoś się z tym spotkał. (Dodam że samochód gdy padło turbo wrócił na własnych kołach , podczas powrotu dolewany był olej) . Spotkałem się z opinią pewnej osoby, która twierdzi że to wina DPF.
Opublikowano

Te regeneracje turbin :mad2:

Źle zamontowana lub zregenerowana i puszcza olej .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
To raczej nie wina Dpf, ale jesli dłużej pojeździsz spalając olej to Dpf sie zapcha. Z opisu wynika ze olej sie spala. Czasem do takiego efektu wystarczy by gdzieś olej kapał na bardzo mocno rozgrzaną powierzchnie. Na początek sprawdz o ile to możliwe czy nie widać skądś jakiego wycieku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak jak kazaliście sprawdziłem czy nie ma jakichś wycieków no i muszę napisać, że samochód jest czysty pod tym względem nic nie zobaczyłem co mogło by zaniepokoić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.