Skocz do zawartości

E46 323i nierówna praca na rozgrzanym silniku


xRemingtonx

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam :D . Mam problem ze swoją e46.. Na zimnym silniku jest wszystko ok, rozpędza się normalnie itd.. a jak auto rozgrzeje się do temperatury roboczej to auto jakby się dławi i nie chodził na wszystkich garach... Czym to może być spowodowane ? Odma? Przepływka? Czy może coś innego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

przez gora151 » 16 Paź 2014 16:37

Witam wszystkich, otóż pojawił się taki problem w mojej bmce. 2 tygodnie temu zapalił się check engine i tak jeździłem bo nie było żadnych usterek. W piątek 17.10 jadąc do pracy poczułem, że auto nie chodzi na wszystkich cylindrach, szarpie przy przyspieszaniu i nie ma mocy - typowe objawy dla padniętej cewki lub świecy - pomyślałem. Podjechałem do znajomego elektryka, wymienił mi cewkę nr 1 i samochód chodził super do poniedziałku, kiedy to znów w drodze do pracy te same objawy i znów zapalił się check (błąd układu zapłonowego- tak pokazał komputer) no i się zdenerwowałem i podjechałem do tegoż elektryka i mu mówię co jest grane, a on na to, że te cewki tak mają i że mogła paść druga. Po zbadaniu okazało się, że padła szósta cewka i mi ją wymienił. Zmierzył te prądy - są w porządku, sprawdził świece - też git, więc wróciłem zadowolony do domu myśląc sobie - zdarza się... Auto chodzi to najważniejsze:D Dzisiaj wracam z roboty i nie zgadniecie co się stało.... znowu check engine i znowu to samo!!! brak mocy nie pali na 1 garnek!! pomocy!

PS. nie wydaje mi się to normalne żeby cewki co 2 dzień tak sobie padały

PPS. załóżmy że wymienię wszystkie i co?! 2 dni póżniej od nowa zabawa? te nowe też szlak trafi? i tak do nieskończoności?

przez gora151 » 20 Lis 2014 08:29

Witam, chciałem zaktualizować informacje. W aucie wymieniłem wszystkie świece na NGK BKR6EQUP 4 elektrodowe oraz wszystkie cewki, ponieważ wypadanie zapłonu następowało na 6 i na 1 cylindrze. Skasowałem błąd u elektryka i check engine zapałił się następnego dnia. Po zmianie świec i cewek zauważam róznicę, że auto nie faluje na obrotach (a lekko falowało) i nie szarpie od niskich obrotów. Jednakże jadąc dziś do pracy znowu przeszedł w jakiś tryb awaryjny i pracował na 5 cylindrów (szarpie budą i nie ma mocy). Najlepsze jest to że dzieje się to przez 15 minut a pożniej mu przechodzi i znów dobrze chodzi. Nie rozumiem tego samochodu. Check oczywiście się ciągle pali, dzisiaj musze sprawdzić co pokazuje. Myślę o prądzie który dochodzi do cewek z jakiegoś rozdzielacza. czy tam szukać przyczyny? help!

gora151

przez gora151 » 25 Lis 2014 11:57

Chciałbym dodać jeszcze, że od poniedziałku 24.11.2014 po odpaleniu samochodu rano check engine się nie włącza. Po 5-7 minutach jak przejdzie na gaz- to po chwili jak juz na nim chodzi- check się włącza (wylatuje mu ten zapłon) i co najlepsze za 10-15 minut jak sie zagrzeje tak fest, to mu przechodzi i czek się wyłącza i juz dalej jest dobrze i już się nie zapali drugi raz. Co myślicie o takiej usterce? Zmiany te nastąpiły po kilku dniach od wymiany świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.