Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, mam problem mały, kupiłem e30 waska lampe ktora pojdzie za jakis czas na czesci do mojej zdrowiutkiej karoserii..

Ale dzis wracalem i silniczek nie chodzi na 1 cylinder, i spalila mi ok 16litrow na 100km T_T

Po wybuchu gazu, zmieniony zaplon na inny (chyba nowy jakis niby), oraz przeplywka dłubana..

Dodam ze jest stożek ktory zmienie na zwykla puszke filtrowa.

załozone nowe swiece.

przy odpalaniu, pali jakby nie chciala :mrgreen: lecąc z górki bez gazu pokazuje spalanie ok 6litrow, a wolne obroty na biegu jałowym troche ponad 1000RPM

 

od czego zaczac?

Opublikowano

przewody sprawdź w nocy przy odpalonym silniku czy mini blyskawic nie ma pod maską. Palec rozdzielacza i kopulka jak nie są mocno wytargane to drobnym papierem sciernym przelec. zawory regulacja. jak nic nie da to test kompresji. obroty to może krokowiec do czyszczenia i prZeplywke podmien skoro dlubana. ustaw zaplon. jeśli nic nie da to sprawdź czy ssanie zamyka się na ciepłym silniku.

 

Co do odplalania i spalania na pierwszy ogień zaplon ustaw.

Opublikowano

dobra, problem z pracą na wszystkie cylindry rozwiazany..

problem zostal z tym, ze jak ujmuje gazu to strzela w wydech, przeplywka zrobiona.

lampa sprawdzalismy to przy gazowaniu znaki na kole nie zgrywaja sie z "bolcem", wiec przyspieszacz zaplonu padniety bedzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.