Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! W moim e39 podczas jazdy autostradowej powiedzmy do prędkości około 120km/h teperatura silnika trzyma sie.91-93 stopnie.Natomiast gdy przyspiesze 130-150 to temperatura spada max do 68 stopni i poźniej waha się 68-74(wzkazania z bc licznika).W jeździe miejskiej temperatura w normie auto normalnie sie dogrzewa.Po wymianie termostatu temperatura trzyma się na poziomie 94-96 stopni,ale przy prędkości powyżej 120 dalej temperatura spada jak wcześniej.Viskoza zdemontowana.Co jest dziwne przy zagrzanym silniku przewody 'biją jak serce' gdy sie je delikatnie ściśnie.Przewody nie puchną a w płynie nie ma spalin(sprawdzane analizatorem). Jakieś pomysły?

Zaworki i elektryczna pompka po odpięciu wtyczki pozostają otwarte?

Opublikowano

Masz gaz? Takie bicie węzy jest spowodowane zapowietrzeniem układu. Może reduktor puszcza bąki przy większym obciążeniu.

 

Albo miałeś pecha i nowy termostat jest w troszeczkę otwarty cały czas lub zbyt wcześnie się otwiera, ale dopiero przy większych prędkościach na tyle schładza chłodnicę by zbić temp. Ale w Twoim przypadku nie wcześnie otwarty termostat w cały czas otwarty był by winowajcą.

Opublikowano
Gazu brak.Termostat kupiłem wahlera razem z obudową aby był pewny.Co do odpowietrzania układu,przez inpe jest opcja odpowietrzania,czy przy jej pomocy układ bedzie poprawnie odpowietrzony?Chyba że jest coś co w bmw trzeba robić dodatkowo przy odpowietrzaniu o czym nie wiem wiec prosze o info.Jeszcze jedno pytanie,wentylator elektryczny klimatyzacji równie włącza sie gdy temperatura silnika jest zbyt wysoka czy jest on tylko na klime?
Opublikowano
Wentylator jest do klimy i do chłodzenia silnika gdy temp. jest za wysoka.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Zastanawia mnie jeszcze elektryczna pompka,w moim modelu jest ona na obudowie wentylatora po stronie kierowcy,czy ona ma pracować cały czas gdy zapłon jest włączony,po zapaleniu silnika i po włączeniu opcji rest?
Opublikowano
Zastanawia mnie jeszcze elektryczna pompka,w moim modelu jest ona na obudowie wentylatora po stronie kierowcy,czy ona ma pracować cały czas gdy zapłon jest włączony,po zapaleniu silnika i po włączeniu opcji rest?

 

przeciez opcja rest dziala przy wylaczonym silniku, w momencie wlaczenia dogrzewania powinna sie pompka uruchomic choc rzadko kiedy jest ona wlasnie sprawna. gdy silnik pracuje opcja rest nie dziala i tez pompka nie moze pracowac

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
A w moim aucie widać zmiane gdy odepnę wtyczkę w pompki,w tym momencie płyn z przelewu dużo słabiej leci,ktoś jeszcze sie wypowie czy powinna także pracować na uruchomionym silniku?Shadow69 :D
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. Jak widzę kolejny temat Bez zakończenia. I poraz kolejny niczego się nie dowiedziałem.

PPDLANCZAM się dlatego gdyż spotkała mnie ta sama sytuacja. Autko się zagrzeje ładnie i trzyma jakiś czas temp 94-95 nawet na wjazd na dwupas dziś rano temp zewn 17-20 prędkość nawet dwieście piszę tak bo wczoraj wieczorem beta odpaloma po wymianie uszczelek vanos i termostatu, dalej prędkość 200 czasem 180 i radość bo trzyma dłużej niż poprzedni termostat, nagle rozczarowanie temperatura w tempie niczym sekundnik w drugą stronę czyli w dół do 79 albo 81 nie pamiętam dokładnie zresztą poprzedni termostat to samo robił nawet gdy w upał 27 stopni.

Teraz pytanie proste czy to normalne czy jeszcze coś innego może gdzieś jakiś czujnik odpowiada za sterowanie termostatem ( być może niepotrzebnie wymieniłem 257PLN w błoto) . Panowie macie swoje super zadbane bety, pomóżcie sprawdźcie to, nie musicie dzisiaj wsiadac w auto, tylko przy okazji. Nie chcę zakładać nowego tematu bo oczywiście zostanę zlinczowany, że czytać i szukać nie umiem że pełno na ten temat, może i macie rację tylko bardzo wiele postów nie zakończonych. Tu zresztą jest przykład tak proste pytanie kolega zadał i nikt nie odpowiedział

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.