Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chciałbym spytać jak działa Teleservices. Czy w samochodzie jest jakaś karta SIM, która skontaktuje się z serwisem czy odbędzie się to za pomocą mojego telefonu? A jeśli to drugie to w jaki sposób - sms czy jakoś inaczej (pytam, bo mam wyłączoną transmisję danych).
Opublikowano
U mnie Teleserwis dziala tak, ze serwis od dealera dzwoni zanim ja sie zorientuje, ze potrzebuje wymiany np. tylnych okladzin hamulcowych. :) Ogolnie dziala swietnie, dzwoni do domu i nie uzywa Twojego telefonu, tylko wbudowana karte SIM (ta sama, ktorej uzywasz do SOS).

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano

U mnie działa bez dodatkowej karty SIM.

Mój telefon (numer) jest zarejestrowany w BMW i działa jako modem. Mam opcję internet w aucie ale nie wiem czy potrzebna do Teleservice???

Opublikowano
Ja nie rejestrowałem numeru na stronie i nie mam opcji Internet, ale ma Teleservice. I właśnie zastanawiam się czy żeby ta usługa zadziałała muszę mieć zawsze sparowany telefon przez Bluetooth.
Opublikowano

musisz mieć w samochodzie usługę teleserwis, np smartfona z internetem. łączysz po bluetooth, wszelkie dane wędrują przez net do twojego serwisu aso. i jeśli ktoś sie pochyli nad takim zgłoszeniem to wykreci twoj nr telefonu i zapyta o co ci chodzi i po co zrobiłeś zgłoszenie.

 

zgłoszenie robi sie ręcznie. sim w samochodzie nie jest potrzebny.

 

ja ostatnio tj w sobote o 20.30 mialem problem z dotknięciem klapy bagaznika, bo za cholere niechcial sie domknac, zrobilem zgloszenie i ....... pan oddzwonil do mnie w poniedzialek ok 17.00.

 

a ja tylko chcialem zapytac czy moge jechac z otwartym bagaznikiem i co jesli dalej by sie cos uszkodzilo, gwarancja itd ?

 

no i taki to rarytas z tego teleserwisu.

XmaX
Opublikowano
Moje X3 jest z produkcji 08.2013r. Mam budowaną kartę sim której nr telefonu jest mi nieznany. Telefon/karta działa z każdym operatorem na świecie ( podobno :) ). To wszystko jest dostępne przy wykupionym urządzeniu, nie usłudze pt: ConnectedDrive. U mnie jest ta wymagana podstawa za 800zł w cenniku na którą zostałem namówiony jako przeskok technologiczny w BMW :). Posiadając ten moduł mogę rozwijać dowolnie usługi Connected Drive , w skład których wchodzi bezpłatnie Teleserwis, Mobile Care oraz Hotline. Mobile Care to nic innego jak assistance BMW i łącze się z nim poprzez wbudowany ukryty, tajny, szpiegowski telefon . Panią/Pana słyszę w głośnikach a rozmawiam z nim poprzez wbudowany mikrofon. NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z ŁĄCZEM BT ( telefon osobisty wyłączony poza samochodem). Hotline, jeszcze nie przetestowałem. Wracając do Teleserwisu. Ostatnio coś tam mi sie zaświeciło w samochodzie. Wszedłem w menu, w usługi Connected Drive wybrałem Teleserwis i uruchomiłem. Liczyłem że podobnie jak w Mobile Care z kimś porozmawiam, ale wyskoczyła informacja że wszystkie dane zostały przekazane do serwisu i tyle. Ku mojemu zdziwieniu w dniu następnym już na mój prywatny telefon który zgłosiłem przy kupnie w specjalnym formularzy, zadzwonił pracownik serwisu chcąc umówić mnie na weryfikacje i usuniecie usterki. Niestety X3 cudnie ozdrowiała i podziękowałem za pomoc. Ale system działa całkiem nieźle. Słyszałem że dzięki tej funkcji wiedzą wcześniej , lepiej niz my o naszych samochodach i potrafią od razu zadziałać ,łącznie ze wskazaniem i umówienie na cito do najbliższego serwisu przesyłając nawet namiary na navi do prowadzenia, w chwili jakiegoś zagrożenia. Pożyjemy zobaczymy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.