Skocz do zawartości

Awaryjne otwieranie dzrzwi


Rappa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mój problem polega na tym że nie mogę otworzyć samochodu kluczykiem (manualnie) tj. wkładam kluczyk do zamka i brak jakiejkolwiek reakcji. Przeszukałem forum i nie znalazłem żadnego wątku w temacie. Zastanawiam się czy wina tkwi w elektryce czy mechanice.

Czy możliwe jest że po pomimo manualnego otwierania drzwi - jest jakiś moduł odpowiedzialny za otwarcie drzwi.

Zaznaczam, że o początku jak mam BMW nie mogłem otworzyć jej z kluczyka manualnie.

Proszę o pomoc ponieważ przestał mi działać pilot (a mam jeden) i nie mogę dostać się do środka. Od czego zaczęć i jak ewentualnie wejść do auta awaryjnie.

E61 z 2004 r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś się do Aso, nikt tobie tu nie pomoże bo to śmierdzi podstępem!!! Włamaniem do auta!!! Jeśli Masz kluczyk dowód wiec Bmw Aso pomoże!!!

 

Drogi kolego,

mnie bardziej interesuje przyczyna awarii i dlaczego manualnie nie mogę otworzyć auta, czy ma to związek z elektryką, uszkodzonym modułem etc. Do najbliższego ASO mam ok 90 km, a BMW stoi w garażu (automat).

 

ale rozumiem Twoje podejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jesli nie mozesz otwozyc kluczem jest to problem mechaniczny.

Awaryjne otwieranie drzwi jest potrzebne w wypadku gdy bateria siadzie wiec zaden modul nie jest za to odpowiedzialny.

A z kad pewnosc ze pilot nie dziala? Moze akumulator siadl?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie mozesz otwozyc kluczem jest to problem mechaniczny.

Awaryjne otwieranie drzwi jest potrzebne w wypadku gdy bateria siadzie wiec zaden modul nie jest za to odpowiedzialny.

A z kad pewnosc ze pilot nie dziala? Moze akumulator siadl?

 

W moim przypadku najprawdopodobniej nałożyły się dwie usterki bo od początku nie miałem możliwości otwarcia auta manualnie kluczykiem, a teraz doszła usterka pilota bądź czegoś innego. W tym przypadku pozostaje jedynie sprawdzenie pilota, a jak okaże się sprawny na zataszczenie BMW na lawecie do ASO

Aku nowy ( miesiąc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A powiedz mi czemu masz tylko jeden klucz?

Jesli to pilot klucza jest dziabniety a akumulator o.k. to wystarczy go naprawic. ale nie wiem jak :mrgreen:

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłeś pomyśleć jak jeszcze mogles otworzyc drzwi? Jak się pali to studnie kopią.

 

BMW mam od niedawna i kupiłem z jednym kluczykiem niestety.

Edytowane przez Rappa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie mogłeś pomyśleć jak jeszcze mogles otworzyc drzwi? Jak się pali to studnie kopią.

Swietna rada, tez Ci taka dam jak bedziesz miec problem ktoremu mogles wczesniej zapobiec!

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wrocmy do tematu, kiedy ostatnio ruszales samochod?

Jestes pewny na 100% ze aku jest naladowane?

Jesli tak to trzeba szukac jak pilota naprawic bo otwozenie maski tez nic nie da.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrocmy do tematu, kiedy ostatnio ruszales samochod?

Jestes pewny na 100% ze aku jest naladowane?

Jesli tak to trzeba szukac jak pilota naprawic bo otwozenie maski tez nic nie da.

 

Stał tydzień. Powtarzam akumulator nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To ze nowy nie znaczy ze sie nie rozladowal :) Tydzien czasu to sporo jesli masz jakiegos pozeracza pradu.

Proponuje otwozyc maske i podlaczyc pod akumulator i otwozyc z pilota.

 

Zdejmujesz lewe kolo i nadkole i pociagasz za linke.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PX31&mospid=50468&btnr=41_1471&hg=41&fg=35&lang=pl

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nie o to chodzi, S877 to obsluga kzyzowa ale w srodku samochodu tz. kierownica z prawej a konsola z lewej.

Jesli jest opisane s877 Entfall znaczy to tyle ze kierownica jest po lewej :D

U mnie tego nie ma ale ta opcja jest pewnie na export dopisywana

Co do otwierania drzwi kluczem (w zakresie mojej wiedzy) nie ma to nic wspolnego oprucz tego ze zamek jest po prawej a nie lewej stronie.

 

Sprobuj najpier z tym nadkolem, jest opisane na 1 str. na dole. Przesunelo sie bo zostaly posty usuniete. Watpie zeby kluczyk wysiadl chyba ze cos z nim robiles.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

877 jest powiązane z DWA czyli alarmem :)

Oznacza że po załączeniu alarmu pilotem nie da się go wyłączyć kluczykiem.

Wcześniej źle napisałem bo auto otworzysz kluczykiem ale nie wyłączysz kluczykiem alarmu jeśli był uruchomiony pilotem.

Właśnie przetestowałem to na moim F25 które posiada opcję 877 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak to wlasnie jest tez w instrukcji obslugi napisane ze trzeba pilota do stacyjki wsadzic czy cos zeby alarm wylaczyc po otwozeniu samochodu z klucza. Ciekawe czy przy rozladowanej bateri tez sie wlacza :?: :D

Rappa dostales sie juz pod maske zeby do + baterie podlaczyc?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w podróży służbowej.Po powrocie zabieram się za auto.

Wszystko opiszę jak będzie już zrobione.

Ale już wiem że poprzedni właściciel usuną "łopatki" co w konsekwencji uniemożliwia otwarcie manualne kluczykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w podróży służbowej.Po powrocie zabieram się za auto.

Wszystko opiszę jak będzie już zrobione.

Ale już wiem że poprzedni właściciel usuną "łopatki" co w konsekwencji uniemożliwia otwarcie manualne kluczykiem.

Bo bał sie kradzieży zapewne,a u ciebie skoro to e61 moduł diwersity do sprawdzaenia a wiec i przewody pokrywy bagaznika(kombi).

Moduł masz zlokalizowany pod spojlerem nad uchylną szyba,ostroznie z demontazem. :),no ale auto trzeba najpierw otworzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bez sensu, zepsuc zamek zeby go nie otwozyc. Przeciez jak ktos bedzie chcial sie dostac to szybe rozbije i tez jest w srodku czy sie myle?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.