Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pewien problem ktory nie wiem jak ugryzc? Szukalem w wyszukiwarce ale takiego problemu nie znalazlem dlatego pisze tutaj moze ktos sie juz z czyms takim spotkal bo ja pytalem kilku osob i opinie sa rozne lacznie z kilkoma mechanikami. Wiec przejde do sedna sprawy. Po kilku problemach ze starym silnikiem kupilem nowy slupek. Po zalozeniu cos sie tuklo mechanik sprawdzil cisnienie nie bylo go na 3 cylindrze wiec ok glowica zostala sciagnieta gdzies tam zawor nie trzymal ale przy okazji wyszla dziwna rzecz. Tloki ktore sa zamontowane lekko wystaja poza blok jakies pare mm. Ale mechanik zalozyl glowice tylko zlozyl to na dwoch uszczelkach( czy tak mozna? bo tlumaczyl mi ze nie ma jednej takiej wysokiej) Po zalozeniu cisnienie trzyma ale cos sie nadal tlucze. I teraz ten mechanik ktory to robil powiedzial ze to ze sie tlucze to wina wysokich tlokow i trzeba to znow wymienic i zalozyc jedna uszczelke. A znow inny powiedzial ze powinno sie to zlozyc na jednej odpowiednio dobranej wysokosci uszczelki i powinno byc ok.I kto ma racje bo ja juz sil nie mam do tego i sam nie wiem co robic. Prosze o pomoc i jakas rade

Opublikowano

Powiedz mechanikowi aby se wsadził te dwie uszczelki w buty -będzie wyższy -to na pewno. :duh:

Kupiłeś silnik z głowicą czy sam słupek?

Porównaj ile tłoki wystają w twoim starym silniku i słupek nowy tak samo ma mieć.

I nie na oko tylko suwmiarkę lub mikrometr głębokościomierz.

Opublikowano

2 uszczelki http://www.sadistic.pl/images/smiles/b57c92f75f13.gif

 

Z tego co kojarzę to są 3 rodzaje uszczelek do 320d M47n2 różniące się wysokościami. Ale żeby tłoki wystawały? Tak jak kolega wyżej mówi - pomierz to dokładnie i będziesz wiedział, który element ma inny wymiar.

A, i zmień mechanika :mrgreen:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Pierwszy raz słyszę 2 uszczelki pod głowice ,ale jaja :duh: Na pewno musisz zmienić mechanika zacznij od mierzenia tak jak wcześniej pisali koledzy :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dokładnie nie tylko BMW jest dziwnym tworem, ale generalnie w DIESLACH dobiera się różne wysokości uszczelek w zależności od potrzeby... dlatego dwie uszczelki są głupotą, a jak najgrubsza uszczelka jest za cienka to coś nie tak jest w połączeniu blok-głowica. Nie piszesz czy zmieniłeś sam słupek, czy kupiłeś słupek wraz z wałem korbowodami i tłokami. Pozdro
Opublikowano
Należy zmierzyć wystawienie tłoków w GMP i na podstawie serwisówki dobrać uszczelkę o odp. grubości
  • 6 lat później...
Opublikowano
Czy jest jakaś metoda sprawdzenia silnika? Mój pękł i muszę kupić nowy, oczywiście używany bo na nowy mnie nie stać Czy można go jakoś sprawdzić cz jest OK?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.