Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam problem wracając z pracy zauważyłem ze nie mam ładowania akumulatora , ale jak go trzymałem tak od 2000 do 3000 obrotów to gasła wiec zmieniłem na tiptronik i jadąc na 4 biegu starałem się go utrzymywać tak żeby gasła kontrolka ,jakoś ledwo dojechałem do domu ale już pod koniec mojej podróży zaczęło wszystko wariować, nie chciał nawet zmieniać biegów na tiptroniku, licznik zaczął mrugać, prędkościomierz i obrotomierz nie pokazywał zupełnie nic i kontrolki od abs i trakcji się zapaliły ,niestety przed samym dojazdem do domu mam skrzyżowanie z ustąpieniem pierwszeństwa i musiałem ruszyć z 4 biegu jak dobrze pamiętam , po dotarciu do domu już nie chciał zapalić padł akumulator wiec wyjąłem żeby podładować i od razu został zdemontowany alternator okazało się że szczotki się skończyły wiec zamówiłem nowy regulator napięcia po zamatowaniu i odpaleniu zapaliła się kontrolka (żółty tryb z wykrzyknikiem w środku) , na tiptroniku jest tylko 4 i 5 bieg a jak przełączę na D to wydaje się ze jest ok wchodzą tez P D R N normalnie. Czy mogło coś się zepsuć czy po prostu z powodu braku prądu komputer zaczął wyświetlać błędy ?? PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE. Edytowane przez Rob7
Opublikowano
Z gory przepraszam, napisalem nowy post poniewaz niemoge znalezdz nigdzie odpowiedzi sa podobne przypatki na forum lecz wydaje sie ze nikt niemial takiego samego problemu jak ja .Chcialbym dodac ze niekatuje wogule skrzyni . Dziekuje i Pozdrawiam.
Opublikowano
Kontrolka zgasła sama pojechałem na przejażdżkę i jak narazie jest ok, skrzynia działa perfekt . przepraszam za zawracanie głowy i Dziękuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak spada napięcie w aucie, czyli rozładowuje się akumulator, to samochód odłącza pojedynczo układy elektryczne, żeby maksymalnie zwiększyć zasięg, i tak najpierw wywala ABS/ASC, bo są najbardziej czułe na spadki napięcia, potem gaśnie radio, klima, grzanie tyłka i takie podobne, na końcu zapala się choinka na zegarach, a większość sterowników łapie tymczasowe błędy o niskim napięciu, przez co właśnie po ponownym naładowaniu akumulatora i odpaleniu auta potrafią się przez jakiś czas świecić niektóre kontrolki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.