Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim Użytkownikom forum.

jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e36 z silnikiem 1.6 na pasku rozrządu.

Odkąd go kupiłem są problemy z jego chodzeniem na benzynie i na gazie. Falujące obroty, problem z odpaleniem zalewanie na zimnym silniku. Po zakupie pojechałem na diagnozę komputerową. Nie wykazała żądnych błędów. Wątpliwości mechanika budziła praca sondy ale okazało się, że jedna jest ok. Ciśnienie na cylindrach pomiędzy 10-11 atmosfer

W aucie został wymieniony:

-czujnik temperatury

-wtryski (na używane podobno sprawne)

-kopułka, palec nowe

-silnik krokowy

-podmieniona sonda

-parownik (instalacja nie sekwencja)

I teraz generalnie z autem da się już żyć. Nie faluje, w miarę ładnie chodzi. Pozostał tylko jeden problem. Jak zapalę auto rano nie ważne czy jeżdżę dzień wcześniej na benzynie czy gazie i np nawracam na wolnych obrotach to go zalewa. dodam gazu nie zbiera się. Nie zgaśnie ale przebiera szarpie przez to że zalany. Jak się zagrzeje chodzi pięknie.

Co z tym można zrobić? bo ja już nie mam pomysłów. Liczę na pomoc znawców tematu.

Dodam, że jak wyżej komputer nie pokazuje błędów, czujnik wymieniony.

Opublikowano
Przewody też nowe.... spr jeszcze w takim razie z tą cewką. Ale ciekawi mnie to dlaczego cewka miała by robić takie problemy na zimnym silniku??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.