Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Numer podwozia WMWMF710X8TU88971

Kod typu MF71

Typ COOPER S (EUR)

Typoszereg E R56 ()

Seria M

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 3

Silnik N14

Pojemność skokowa 1.60

Moc 128

Napęd FRONT

Skrzynia biegów AUT

Kolor PEPPER WHITE (850)

Tapicerka STOFF/LEDER/E2 CREAM WHITE (FKE2)

Data prod. 2008-06-10

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S2RHA LM RAEDER FLAME SPOKE Obr. MINI st. le. Flame Spoke97

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S345A CHROME LINE INTERIEUR Wyposaż. wewn. Chrome Line

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S383A DACH U. SPIEGELKAPPEN IN SCHWARZ Lusterko zewn./góra czarna

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

 

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S450A BEIFAHRERSITZ HOEHENVERSTELLUNG Regulacja wysokości fotela pasaż.

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S4A8A COLOUR LINE CREAM WHITE Colour Line cream white

S4AAA DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S4BDA INTERIEUR-OBERFLAECHE PIANO BLACK Wyp. wn., powierzchnia Piano black

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

 

S5DDA WAGENHEBER Podnośnik samochodowy

S6FCA RADIO MINI BOOST CD Radio MINI Boost CD

S6NEA ERWEITERTE HANDY VORBEREITUNG BLUET Inst. tel. kom. Bluetooth + USB/Audio

S736A 2. FUNKFERNBEDIENUNGSSCHLUESSEL 2. kluczyk do obsługi pilotem

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S872A CHILI Wyposażenie "Chili"

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S4AUA ERWEITERTE DEKORUMFAENGE Rozszerzone zakresy dekoracji

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S5AAA NEBELSCHLUSSLEUCHTE Tylna lampa przeciwmgłowa

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

S8S2A KODIERUNG ALARMSIGNAL Kodowanie sygnału alarmowego

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano

Byłem je oglądać na zlecenie...

Wnioski:

 

LISTA KONTROLNA Nr rejestracyjny WB VIN: WMWMF710X8TU88971 07 LUTY 2014

Mini MORRIS COOPER S 1,6i 16v 128KW/170KM Kolor: biały

 

. Lp Grupa Kontrola Wynik Uwagi

. 1 Dokumenty Stan dokumentów Aktualna książka serwisowa, DWA KLUCZE + serwisowy wg oświadczenia komisanta.

. 2 Ogólne Wpisy o wykluczeniu z ruchu

. 3 Kluczyki oryginalne 2 szt (+ stan zużycia kluczyków)

. 4 Faktury za naprawy, serwis itp.

. 5 Książka serwisowa - wpisy itp.; data druku

. 6 Potwierdzenie własności - uprawnienie do dysponowania samochodem

. 7 Zastawy rejestrowe - bankowe - inne dziwne wpisy

. 8 Numer silnika (zgodność z dokumentami)

. 9 Numer VIN (zgodność z dokumentami)

 

. 10 Ogumienie Stan zużycia (równomierność/geometria, różnice między kołami) Opony przednie – 65 %, tylnie 80 % bieżnika, Rok produkcji - przednie 2008, tylne 2011.

. 11 Zgodność bieżnika na osiach - rok produkcji (zgodność z wiekiem samochodu i przebiegiem)

. 12 Stan felg (ew. zdjąć kołpaki)

 

. 13 Podwozie Stan ogólny podwozia i progów - ślady rdzy, napraw, pokrycie "barankiem" lub innym materiałem konserwującym Wszystkie podłużnice bez śladów napraw, progi, nadproża, podłoga bez śladów napraw, auto posiada wszystkie osłony, plastiki pod silnikiem, skrzynią niepołamane. Osłony termiczne ok.

. 14 Stan układu wydechowego - opaski, dziury itp.

. 15 Stan amortyzatorów - wycieki, zapocenie

. 16 Stan tarcz hamulcowych i klocków (jeśli widać)

 

. 17 Karoseria Stan lakieru (odcienie, zmatowienia, rysy, gładkość, wgniecenia) Auto brudne, częściowo odświeżana powłoka lakiernicza – maska, błotniki przednie, drzwi po obu stronach – lakier w ok. 180-230 um, lakierowany zderzak przedni.

. 18 Grubość lakieru - testerem (zwłaszcza naroża, brzegi elementów)

. 19 Przedni pas - Symetria, oryginalność reflektorów, migaczy, szczeliny, spasowanie)

 

 

. 20 Bok 1 - szczeliny, pasowanie elementów Szczeliny wszędzie równe, spasowanie elementów karoserii poprawne

. 21 Tył - Symetria, oryginalność lamp, szczeliny, spasowanie)

. 22 Bok 2 - szczeliny, pasowanie elementów

. 23 Dach

. 24 Szyby Kontrola oryginalności Szyby wszystkie są oryginalne.

. 25 Kontrola stanu sz. przedniej - rysy, mikroodpryski (pod światło) - zużycie do kilometrów - Szyba przednia posiada spory odprysk na wysokości oczu kierowcy w polu widzenia.

 

. 26 Drzwi Łatwość zamykania, stopień opuszczenia się na zawiasach - luzy Bez jakichkolwiek uwag, brak widocznych śladów zużycia

. 27 Powierzchnie poszycia dolnego (dół drzwi)

. 28 Zużycie mechanizmu klamek - luzy

. 29 Progi karoserii, słupki drzwiowe, uszczelki

 

. 30 Bagażnik Wewnętrzna powierzchnia klapy bagażnika - ślady napraw W stanie dobrym, czyste. Podłoga bez jakichkolwiek śladów uszkodzeń

. 31 Stan ogólny bagażnika - ślady wilgoci, zapylenia (szczelność)

. 32 Stan uszczelek

. 33 Podłoga bagażnika i nadkola (pod wykładziną) - ślady napraw, kolor

. 34 Stan burty tylnej (jeśli jest)

 

. 35 Komora silnika Wewnętrzna powierzchnia klapy - ślady napraw Silnik dość czysty, nie myty.

Błotniki oraz maska odkręcana. Delikatny wyciek oleju w górnej części – do zdiagnozowania.

Brak większych śladów ingerencji w komorę silnikową, kielichy i podłużnice bez śladów napraw.

. 36 Stan silnika - myty/nie myty, sztucznie ubrudzony - wycieki

. 37 Stan osprzętu - ślady napraw, przeróbki, kable, taśmy izolacyjne itp.

. 38 Stan przekładni kierowniczej

. 39 Kompletność śrub, oryginalność użytych elementów

 

 

. 40 Stan podłużnic Podłużnice, wzmocnienia górne, dolne bez śladów napraw. Płyny: hamulcowy w porządku, chłodniczy również – kolor i struktura nie budzą obaw.

. 41 Stan nadkoli

. 42 Stan przedniego wzmocnienia górnego

. 43 Stan innych widocznych elementów

. 44 Kontrola numerów VIN i silnika

. 45 Ocena poziomu płynów i oleju (hamulcowy, hydrauliczny itp.)

. 46 Ocena oleju na korku wlewu oleju

 

. 47 Praca silnika Łatwość uruchomienia Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów. Po uruchomieniu podczas postoju silnik nie szarpie, na ciepłym motorze obroty stabilne, łatwo wchodzi na wyższe obroty, w zasadzie brak niepokojących dźwięków.

 

. 48 Utrzymywanie wyższych obrotów (na zimnym)

. 49 Równomierność obrótów (brak falowania) na ciepłym (po ok. 4-5 min)

. 50 Łatwość wchodzenia na obroty

. 51 Kopcenie

. 52 Głośność pracy silnika, podejrzane dźwięki

. 53 Równomierne zasilanie elektryczne (brak mrugania świateł w zależności od obrotów)

 

. 54 Układ wspomagania Płynność pracy kierownicy Wspomaganie kierownicy ciche, stabilne bez spadków mocy wspomagania, podczas zmiany trybu skrzynia nie szarpie, płynnie wchodzi na poszczególne przełożenia, ruszanie w przód i w tył płynne. Większej jazdy próbnej nie odbyłem.

. 55 Brak hałasu wspomagania na maksymalnych skręceniach kół

. 56 Luz kierownicy

. 57 Sprzęgło Łatwość wchodzenia biegów, brak zgrzytów

. 58 Ruszanie z miejsca na 1 biegu i ręcznym (kontrola sprzęgła)

. 59 Ruszanie z miejsca na 2 biegu i ręcznym (silnik musi zgasnąć lub uszkodzony ręczny/poślizg sprzęgła)

. 60 Płynność przy ruszaniu normalnym

 

. 61 Tapicerka Fotel kierowcy - przetarcia, zarwanie, czystość, skrzypienie, luz w szynach Wnętrze auta w stanie bardzo dobrym, odpowiada w zasadzie przebiegowi,

Koło kierownicy w stanie bardzo dobrym, gałka skrzyni biegów dźwignia hamulca ręcznego, siedzenie kierowcy w stanie bardzo dobrym.

Podsufitówka, boczki, deska rozdzielcza w stanie bardzo dobrym, bez śladów demontażu.

Brak śladów wilgoci, pasy bezpieczeństwa i napinacze w dobrym stanie, Brak śladów ingerencji w ok. airbagów czy w ok. liczników. Wnętrze auta MOŻE odpowiadać przebiegowi 100 tys km.

 

. 62 wnętrza Fotel pasażera + kanapa tylna

. 63 Regulacje fotela

. 64 Stan pasów bezpieczeństwa, stopień zużycia mechanizmu zwijania

. 65 Stan zatrzasków - ślady użycia napinaczy pasów

. 66 Tapicerka drzwi kierowcy - zużycie, uszkodzenia

. 67 Tapicerka pozostała

. 68 Stan wykładziny podłogowej w okolicach pedału sprzęgła i gazu - dziury, stopień wytarcia

. 69 Stan wykładziny pod dywanikiem gumowym - suchość, ślady wilgoci

. 70 Stan wykładziny na pozostałych powierzchniach

. 71 Równość podłogi w kabinie

. 72 Stopień zużycia koła kierownicy, okładzin pedałów, lewarka biegów

. 73 Stan podsufitki - zwłaszcza nad kierowcą

. 74 Stan deski rozdzielczej - w okolicach Air Bagów + ślady demontaży

. 75 Stan liczników - ślady ingerencji, spasowanie elementów wokół

. 76 Numery nadwozia

 

. 77 Osprzęt Kompletność przełączników, przycisków, zaślepek Cały osprzęt działa, klimatyzacja, elektryczne szyby, lusterka, radio.

Uszkodzone styczniki krańcowe w obu szybach.

. 78 Działanie szyb elektrycznych

. 79 Działanie lusterek elektrycznych

. 80 Kontrolki zegarów (sprawdzenie czy nie są mostkowane - np. ciśnienie oleju z ładowaniem akumulatora, ABS, engine check itp.) - czy gasną w odpowiednich momentach po uruchomieniu silnika Kontrolki gasną odpowiednio, klimatyzacja chłodzi, nawiew pracuje na wszystkich biegach, wszystko działa jak należy.

Wyświetlacz klimatyzacji ma początki uszkodzenia pikseli – częściowo niewidoczny zakres temperatury.

 

. 81 Podświetlanie zegarów i osprzętu

. 82 Działanie klimatyzacji - zapach

. 83 Działanie nadmuchów

. 84 Ogrzewanie

. 85 światła mijania, długie, pozycyjne, stopu, przeciwmgielne, światła awaryjne

. 86 Odbijanie migaczy z ruchem kierownicy - prawidłowe

. 87 Spryskiwacz i wycieraczki, klakson, inne

. 88 Sprawdzenie (w miarę możliwości) czy AirBagi nie są atrapami

. 89 Jazda próbna Najlepiej do serwisu mechanicznego na kontrolę

.

 

 

 

Podsumowanie

 

Blacharsko:

Po pomiarze lakieru stwierdzono, że:

Auto wg mojej opinii z częściowo oryginalną powłoką lakierniczą – błotniki przednie, maska, drzwi są przelakierowane – grubość lakieru oscyluje w ok. 180-230 um, reszta nadwozia – dach, błotniki tylne, klapa tylna mają lakier w granicach 100-120 um.

Progi, słupki, podłużnice, kielichy – lakier w ok. 60 um – czyli w normie, bez śladów napraw.

Przelakierowany zderzak przedni (na krawędzi z lewej strony widać krople lakieru), delikatnie uszkodzony zderzak przedni z prawej strony (zarysowanie), kilka odprysków na masce, przy zamku klapy bagażnika (wewnątrz) widoczny początek korozji.

 

Technicznie:

Podczas oględzin stwierdzono:

Silnik uruchamia się łatwo, bez większych problemów wchodzi na obroty, sprzęgło chodzi idealnie, hamulce w stanie dobrym.

Silnik chodzi normalnie, nie słychać niepokojących dźwięków, osprzęt elektryczny cały działa, klimatyzacja, wspomaganie sprawne.

Elektryczne szyby podczas domykania samoczynnie się otwierają – uszkodzone najprawdopodobniej czujniki krańcowe położenia szyb.

Widoczne martwe piksele na wyświetlaczu klimatyzacji.

Widoczny wyciek w górnej części silnika – do zdiagnozowania.

Wnętrze, kierownica nosi minimalne ślady zużycia, podobnie pedały czy fotel kierowcy i mogą odpowiadać przebiegowi.

Podczas diagnostyki komputerowej brak zastrzeżeń, sonda pracuje wzorowo, przepływomierz sprawny, skrzynia automatyczna błędów również nie generuje.

Klocki przednie mają ok. 40% zużycia, tylne ok. 30% zużycia, tarcze bez zastrzeżeń.

Opony z przodu i tyłu to Good Year, przednie opony to 2008 rok, tylne 2011 rok.

Potrzeba inspekcji serwisowej jest sygnalizowana przez auto – przegląd miał być w listopadzie 2013 roku.

 

 

Ogólnie:

Samochód może być godny polecenia.

Auto ma realną cenę, do przyjęcia.

Stan auta określam na dobry z plusem, nie przewiduje by w najbliższym czasie były konieczne naprawy – tylko ew. sprawy eksploatacyjne.

 

Sprzedaje handlarz, dość uczciwie opisywał przez telefon auto, podobnie było na miejscu.

Teoretycznie nie ma problemu, aby podjechać z autem na diagnostykę czy na stację kontroli pojazdów – trzeba się wcześniej umówić!

 

 

Część zdjęć:

 

http://img607.imageshack.us/img607/5742/scz1.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/6985/dt9m.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/6011/rkas.jpg

http://img850.imageshack.us/img850/8665/zc5w.jpg

http://img594.imageshack.us/img594/7608/oelg.jpg

http://img855.imageshack.us/img855/8167/cnyb.jpg

http://img713.imageshack.us/img713/6219/ru4j.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/400/d46f.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/9228/kdy9.jpg

http://img713.imageshack.us/img713/2959/2zab.jpg

http://img607.imageshack.us/img607/9844/smeq.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/2272/lw8o.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/8452/3irl.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/381/hah4.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/2282/ib4n.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/2494/8w62.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/8572/f6j6.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/8379/7yql.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/9017/vhlb.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/3223/yh7j.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.