Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Potrzebuję pomocy przy wymianie paska wieloklinowego w BMW E38 728 (1996, automat)... Nie wiem co muszę zdjąć/rozebrać żeby dostać się tam i wymienić pasek. Czy trzeba zdjąć chłodnicę? Tak mi podpowiedział jeden z mechaników w mojej mieścinie, ale nie chce mi się wierzyć aż w to... Powiedział: "najpierw chłodnica z obudową, wiatrak i możesz wymieniać pasek..."

 

Proszę o pomoc. Być może znacie jakiś poradnik w sieci z działającym linkiem?

 

Z góry dziękuję.

Opublikowano
Jeszcze nie wymieniałem u siebie a blok mamy identyczny tylko mam 2.0. Ale mechanik głupoty gada. Ja gdybym chciał na spokojnie to zdjął bym sobie obudowę chłodnicy i wiatrak bo to bardzo by pomogło w pracy a może i nawet trzeba ( nie wiem) ale nie wyciągać chłodnicę :duh: On jest jakiś nie poważny.
Opublikowano

Też tak myślę. U mnie już wisko jest ruszone to mógł bym bez problemu i je w minutę zdjąć by ułatwić sobie jeszcze bardziej dostęp. Gość za dużo audic robił chyba :mrgreen:

Widzi 7er i chce cię naciągnąć na kasę.

Opublikowano
Nie ma potrzeby meczyc sie z odkrecaniem visco.Wiatrak przykrecony jest do niego trzema torxami.Odkrecasz go i masz dostep jak na dloni .Jak dobrze pokombinujesz to obejdzie sie bez zciagania obudowy.Da sie bo robilem :wink:

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.