Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z historyjek ekstremalnych:

zamontowałem też SLR'y u mnie (złe są, ale nie bardzo złe) - bo myślałem że je zajadę w 3mc, nie udało się - ale od walenia po dziurach na prost

urwałem osłonę hamulca i ona się tłukła u mnie (ale nie na zasadzie "dobicia" i bardziej blaszany odgłos).

 

w innym aucie z aluminiowym zawiasem (podobne do 7demki, tylko inny stabilizator z przodu) po skakaniu na remontowanej drodze zerwało górne

mocowania amrtyzatorów, a po innym skakaniu udało się jeden z amortyzatorów uszkodzić tak że się tłukło - i to podobnie do górnych mocowań.

 

Jeszcze tez w innym po najechaniu na krawężniki na wprost (takie baaaardzo wysokie - nie od parkowania - tam się da 70km/h) koło 80km/h

i zniszczeniu 4 opon i 4 felg urąbał się stabilizator przedni (tu był nie aktywny) i łomotało podobnie - ale to czuć ze hej na zakręcie, zresztą

7demka ma to inaczej.

Opublikowano

Po pierwsze po co wymieniles sprawne amory :P Jestem pewien że te slr fabrycznie nowe maja sprawnosc 50-60%, jak nie mniej.

Po drugie napisz to wszystko jakoś logniczniej, bo niestety ale z tego chaosu trudno jest coś zrozumieć.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.