Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie .

 

Od pewnego czasu w mojej jedynce coś chrobocze.Na luzie czasami "zamilknie ale nie na długo", dzwięk ten jest słyszalny podczas schodzenia w obrotów podczas jazdy. Byłem u mechanika i osłuchaliśmy stetoskopem to miejsce na którym widać znaczek na filmie i slychać jakby ktoś za przeproszeniem nawalał młotkiem.Mechanik powiedział , że należało by zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć łańcuch i ślizgi.W poprzednim temacie pisałem o checku i błędzie VANOSA ,cewka elektrozaworu sprawdzona i jest sprawna więc inny mechanik stwierdził jeśli jest luźny łańcuch to może i ten CHECK ma coś z tym wspólnego.

Postanowiłem Was jeszcze poprosić o pomoc .

Co obstawiacie ??

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

 

Link do filmu z dźwiękiem : http://www.youtube.com/watch?v=Ju1_zACqDrE&feature=youtu.be

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Odgłos jakby z rozrządu. Zdemontuj pasek wielorowkowy i sprawdź czy będzie chrobotać. diagnozuj, diagnozuj...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

obstawiam , że to łanuch bo jak wiadomo w tych silnikach była wada napinacza ...

dzwoniłem do ASO i powiedział mi ze napinacz był niby wymieniany w 2010 roku przy przebiegi 85 k km ale nie wiadomo czy wymieniono go na nowy bez wady czy nowy felerny bo z tego co wiem to te felerne nadal są w sprzedazy .

Opublikowano
Jeżeli łańcuch zrobił 85 k ze złym napinaczem to na pewno nie jest w dobrym stanie. Ja przy wymianie napinacza wymieniłem łańcuch , był tak wyciągnięty że był dłuższy od nowego o jedno oczko.
Opublikowano

lancuch jest taki jak w ktm 525....

moze jakby zastosować japonski DID to by sie nie rozciągał :)

Opublikowano
hej łancuch był bardzo naciągniety tylko ze juz narobił szkód objechał cewke elektrozaworu z vanosa oraz lekko nadbral koła zębate wałków rozrządu i z tego co mowi mi mechanik to te koła są na stałe skręcone z vanosem . da się je wymienić osobno czy cały vanos trzeba ?? jeżeli to osobona częsc to prosze o jakiegoś linka bo ja nic nie znalazlem
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej skooby ,

no niestety trochę się nazbierało.Oprócz łańcucha i slizgów wymieniłem olej , obydwa VANOSY uszczelniacze ,koło zebate wałka rozrządu i włacznie z robocizną mnie to wyszło koło 3.700 zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.