Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, może ktoś się zetknął z podobną sytuacją. Silnik to M50 z vanos z 1993r.

Z vanosa słychać grzechotanie jak na luzie doda się gazu (nie jest to strasznie głośny dzwięk, słychać go dopiero po otwarciu maski), wyczytałem że to wina braku podkładek w vanosie.

Auto ciężko odpala, muszę długo kręcić zanim odpali, bez różnicy czy ciepły czy zimny, czy na PB lub LPG (sekwencja).Autem jak się rusza trzeba dodać więcej gazu, bo inaczej się zdusi. Po odłączeniu dopływu gazu zmiany niema.

I tu moje pytanie czy te objawy mogą być powiązane z tym vanosem?

A przyśpieszenie czuć dopiero przy ok 3500 obrotów

Świece wymienione, pompka paliwa, czujnik wału(nie wałków), cewki sprawne.

Z góry dzięki za wszelką pomoc

Opublikowano

z Vanosem masz rację,trzeba dołożyć podkładkę

podłącz auto pod kompa,możliwe,że winny jest czujnik wałka

ale przyczyn może być kilka

Opublikowano
Musze przede wszystkim podjechać na kompa, natomiast dzisiaj zauważyłem że na wolnych obrotach po odpięciu przepływomierza silnik nie zafalował nawet na sekundkę, dopiero po podłączeniu go spowrotem przez chwile zafalował. Czy tak powinno być, a może przepływomierz umarł.
Opublikowano

Kupiłem nowy czujnik wałka rozrządu, niestety z oszczędności kupiłem zamiennik za 80 zł. i na nim nie odpala, a jak założę stary to ciężko ale zapali. Czy może tak być że z chińskim nie będzie wcale współpracował?

Czuje że nie będzie wyjścia i trzeba kupić oryginał.

Opublikowano

Kupiłem nowy czujnik wałka rozrządu simensa vdo i auto nadal ciężko odpala. :( jak dłużej jeżdżę to łapie taką zamułę że ciężko jest rozpędzić go powyżej stówki.

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj.

1. Silnik przerywa, strzela, jak odepnę przepływomierz to się uspokaja(auto tylko jest słabsze). Czy to może być zepsuty przepływomierz?

2. Jest jeszcze problem z czujnikiem położenia wału, otóż sprzedający auto niedawno go wymieniał,ale kostki nie pasują od niego(inne jest rozmieszczenie tych wypustek z boku wtyczki, jest wciśnięty na siłę :mad2: ).Nr na czujniku to: s103557002z (więc to VDO), przypuszczam że on nie jest odpowiedni do mojego silnika. Auto źle pracuje na podłączonym i odłączonym.

I tu pytanie czy problem z punktu 1 może być wynikiem tego czujnika.

Na kompa jestem umówiony dopiero na poniedziałek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiązany

Do wymiany był czujnik położenia wałków (w starym był popękany przewód) i czujnik położenia wału (ktoś wcześniej założył od m52, a powinien być od m50, nie działają zamiennie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.