Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Szukałem dużo na forum ale niestety nie mogę znaleźć nic odpowiedniego mojej usterce więc załorzyłem nowy temat. Więc tak: zdarzy się że przy jeździe na drugim biegu przeważnie to mi sie dzieje raz na jakiś czas autko szrpnie jakby mu paliwa na momencik brakło i potem jest już ok. Z komputera wynika że mam uszkodzone dwa wtryskiwacze znaczy przy dwóch wyskakuje błąd. Jak samochód jest zimny i uruchomię silnik po jakimś czasie zaczyna szarpać ale tylko gdy auto stoi na zapalonym silniku (zapala się kontrolka silnika). A gdy uruchomię go na zimnym silniku i odrazu jade nie szarpie i nie zapala się kontrolka silnika. Na rozgrzanym silniku zawsze jest OK. Mogę go uruchomić i nie jechać on nie będzie szarpał lecz na zimnym odrazu ruszam bo tak szarpie że czasem aż zgaśnie. Czy ma do tego też coś odma bo czasem na biało zadymi. Korek wlewu oleju na zapalonym silniku jakby go przyciągało do silnika nie wypychało w górę. Jak z odmą do końca to nie wiem bo nie mogę jej wyjąć. Chyba nie wiem jak :mad2: . Znaczy czytałem jak to zrobić ale coś ją jakby jeszcze trzyma a nie wiem gdzie. Troche mi olej wywala spod uszczelki pokrywy zaworów i jeszcze gdzieś pod odmą jakby na dole ale już nie dopatrzyłem gdzie dokładnie ale to nie dużo no i myslę ze jest słabsza troche więc tak o tej odmie napisałem do tego. Proszę o pomoc jeśli coś takiego mieliście. Edytowane przez Stealth
Opublikowano

Może być odma, czujniki, przepustnica, cewki, fajki, świece, wtryski.

Musisz kompa podłączyć i na początek wymienić odmę. Potem uszczelkę pokrywy zaworów przy okazji odmy bo może też zalewać olej świece. Zresztą na zimnym możesz odkręcić wszystkie i zobaczyć czy ktoraś nie jest w oleju.

Opublikowano
Podpinałem pod kompa i tylko wyskakuje błąd z dwama wtryskami nic więcj. Przepustnica jest ok. Zobaczę z tą odmą ale nie bardzo wiem jak ją wymontować. Musze gdzieś jakiś filmik chyba obejrzeć bo jedna chyba ją śrubka trzyma taki wkręt jakby i jeden przewód do miski jeden do pokrywy zaworów i jeden do listwy chyba wszystko nic wiecej nie powinno być.
Opublikowano
Moze być tak jak piszesz. Wymienię najpierw te dwa wtryski potem zobaczymny co się będzie działo. Jak wymienię napisze jaki jest efekt tego. Chyba że ktoś ma jakieś jeszcze pomysły? Dziękuje za podpowiedź.
Opublikowano

W inpie masz chyba dawki jaki poszczególny cylinder dostaje. Sprawdź to.

Ja kompa nie mam i sam nigdy nie podłączałem, ale widziałem tutaj na forum, że tak jest. Sprawdź to żebyś był pewny czy jakiś wtrysk leje czy co się dzieje.

Opublikowano
Ja też sam jeszcze nie podłączałem dopiero się do tego przymierzam. Sprawdzę to jutro jak tylko podepnę może tam błędu nie pokazuje ale coś innego jest jakiś inne wartosci na wtryskach nie wiem pojęcia nie mam narazie o tym. Dziękuje za odpowiedź.
Opublikowano

Po pierwsze popraw tytuł :twisted: na taki viewtopic.php?f=72&t=117890 ,już bym to zamknął ale koledzy rozpisali troche więc pauza. A odnośnie tematu z tymi wtryskiwaczami to podstawa podpiąć kompa. POzdr i zastosuj się do powyższego

Poprawiłeś,ale ja zrobiłem to jeszcze ładniej,nie pisz e39,jesteśmy w tym dziale :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.