Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wątek zmiany wizerunku e90 z Pre-LCI na LCI oczywiście był już nie raz poruszany.

Nie znalazłem jednak wątku a propos zmiany wersji m-pakietowej.

 

E90 końcówka 2008 rok - M Pakiet.

Pomyślałem, że fajnie byłoby coś zmienić i myślę nad zmianą całego przodu (zderzak, lampy, klapa, nadkola?)

na wersję LCI oraz wymianę klasycznych Xenonów na Bi-Xenon skrętny - rzecz jasna LCI.

 

Czy ma sens taka przeróbka?

Dużo trzeba zmienić oprócz tych "widocznych gołym okiem" rzeczy?

Czy bixenon skrętny LCI jest dużo lepszy od nie-skrętnego Pre-LCI?

 

 

Pzdr !

Opublikowano

Opłaca się ? Koszt niemały bo pewnie ok 8-10tys.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Myslalem o czyms podobnym tylko ze caly przod z e92 i ja zrezygnowalem bo szkoda mi dolozyc 30% wartosci samochodu, ktorej pozniej nikt mi nie zwroci ;) oczywiscie mozna sprzedawac osobno, zamieniac cos tam kombinowac itp.. ale to juz troche zabawa,a mi sie nie chcialo bawic.. poprostu lepiej dorzucic i kupic nowy model oczywiscie w mojej opini.
Opublikowano

Ja bym się nie zastanawiał. Osobiście dużo bardziej podoba mi się przód lci i myślę, że tak jest z większością userów.

Poza tym lampy lci świecą lepiej.

Do wymiany masz koniecznie: maska, kompletny zderzk mpakiet, lampy. Nie jestem pewien jak będzie z osłoną pod silnikiem.

Na aledrogo jest sporo przodów do zamontowania bez malowania. Ile z tego jest igieł - nie wiem ( polecałbym Ci odbiór osobisty )

Według mnie Twój koszt nie byłby aż taki wielki, gdyż posiadasz takowe elementy prelci ze zderzakiem mpakietowym, za które powinieneś dostać parę złotych.

NCS, INPA, WINKFP, ESYS, ISTA nie są mi obce.

Retrofity, kodowanie i programowanie to moja codzienność.

Masz problem to dzwoń. TEL: 502-372-555

Opublikowano

Masz racje ze wyglada duzo lepiej i widzi to nawet osoba nie wtajemniczona w lifty, ale jest tez kontrargument rozsadku.. czy nie lepiej te 10tysi dolozyc i miec oryginalny lift? Chyba ze masz swoj samochod z naprawde pewnego zrodla i wiesz co masz i szkoda sprzedawac to tez juz jest jakis argument ;D Rob jak Ci serce podpowiada ;)

 

Jak bedziesz sie decydowal to najlepiej kupic caly przod. Na allegro jest troche tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.