Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zarowno ja jak i kolega posiadamy e61 ja z rocznika 06 a kolega 05. Oba 530d.

Koledze mocno zdarlo tylne opony. Dzis byl na wulkanizacji i gosc z tego warsztatu twierdzi ze przyczyna zdartych opon jest nastepujaca sytuacja - kolega wymienial kola na zimowe. Podczas podnoszenia auta kluczyk byl w stacyjce (nowszy model start stop). I to wg tego gumiarza jest przyczyna zdarcia opon. Twierdzi ze jesli podniesiemy auto z wlozonym kluczykiem to wowczad cos sie poprzestawia w pneumatyce. Zaciekawilo mnie to bo np w kwietniu mialem sprawdzany olej w asb, auto bylo na podnosniku odpalone i jakos od tego czasu zrobilem 30kkm i opon nie zdziera. Wczoraj z kolei mialem sptawdzane kola czy nie bija - kluczyk wlozony i pozycja 'N' na podnosniku. Pojawilo sie zolta kontrolka samochodu ze strzalkami. Czy cos sie moze dziac z ogumieniem ? Tamten gosc twierdzi ze w przypadku podniesienia z kluczem w stacyjce pozostaje tylko wizyta w serwisie.

Co Wy na to ? Ma chlop racje ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

yyy... jeszcze nie probowalem ale chyba jak wyciagniesz kluczyk to z ustawienia N przelacza sie na P

Ja przy zmienianiu opon (lewarkiem) zawsze mam kluczyk w stacyjce moze to nie to samo ale po spuszczeniu samochodu slysze jak powietrze kompresuje i nie mialem do tej pory problemow, zreszta w warsztatach tez zostawiaja klucz w stacyjce i wszystko jest cacy :cool2:

mam rocznik '09 LCI

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Witam.

Zarowno ja jak i kolega posiadamy e61 ja z rocznika 06 a kolega 05. Oba 530d.

Koledze mocno zdarlo tylne opony. Dzis byl na wulkanizacji i gosc z tego warsztatu twierdzi ze przyczyna zdartych opon jest nastepujaca sytuacja - kolega wymienial kola na zimowe. Podczas podnoszenia auta kluczyk byl w stacyjce (nowszy model start stop). I to wg tego gumiarza jest przyczyna zdarcia opon. Twierdzi ze jesli podniesiemy auto z wlozonym kluczykiem to wowczad cos sie poprzestawia w pneumatyce. Zaciekawilo mnie to bo np w kwietniu mialem sprawdzany olej w asb, auto bylo na podnosniku odpalone i jakos od tego czasu zrobilem 30kkm i opon nie zdziera. Wczoraj z kolei mialem sptawdzane kola czy nie bija - kluczyk wlozony i pozycja 'N' na podnosniku. Pojawilo sie zolta kontrolka samochodu ze strzalkami. Czy cos sie moze dziac z ogumieniem ? Tamten gosc twierdzi ze w przypadku podniesienia z kluczem w stacyjce pozostaje tylko wizyta w serwisie.

Co Wy na to ? Ma chlop racje ?

 

Daj spokój co za głupoty "gumiarz" wygaduje :duh: :duh: :duh: Szkoda gadać po prostu głupoty.

Tobie się pokazał żółta kontrolka ze strzałkami bo zostawiłeś skrzynie na "N" i koła zaczęły się obracać podczas wyważania więc auto ci zasygnalizowało, że się toczy do tej ikonki jest opis pod spodem coś w stylu: pozycja P nie włączona. Pojawi ci się za każdym razem jak ustawisz skrzynie na N i auto zacznie się toczyć.

 

Tamten gość powinien iść ze swoją głową do serwisu i to do jakiegoś dobrego :norty: po co takie głupoty opowiadać :mad2:

Opublikowano
To mnie pocieszyles ;) musze gosciowi wyjasnic ze jest w bledzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.