Skocz do zawartości

[e61] pneumatyka


maciekx87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zarowno ja jak i kolega posiadamy e61 ja z rocznika 06 a kolega 05. Oba 530d.

Koledze mocno zdarlo tylne opony. Dzis byl na wulkanizacji i gosc z tego warsztatu twierdzi ze przyczyna zdartych opon jest nastepujaca sytuacja - kolega wymienial kola na zimowe. Podczas podnoszenia auta kluczyk byl w stacyjce (nowszy model start stop). I to wg tego gumiarza jest przyczyna zdarcia opon. Twierdzi ze jesli podniesiemy auto z wlozonym kluczykiem to wowczad cos sie poprzestawia w pneumatyce. Zaciekawilo mnie to bo np w kwietniu mialem sprawdzany olej w asb, auto bylo na podnosniku odpalone i jakos od tego czasu zrobilem 30kkm i opon nie zdziera. Wczoraj z kolei mialem sptawdzane kola czy nie bija - kluczyk wlozony i pozycja 'N' na podnosniku. Pojawilo sie zolta kontrolka samochodu ze strzalkami. Czy cos sie moze dziac z ogumieniem ? Tamten gosc twierdzi ze w przypadku podniesienia z kluczem w stacyjce pozostaje tylko wizyta w serwisie.

Co Wy na to ? Ma chlop racje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

yyy... jeszcze nie probowalem ale chyba jak wyciagniesz kluczyk to z ustawienia N przelacza sie na P

Ja przy zmienianiu opon (lewarkiem) zawsze mam kluczyk w stacyjce moze to nie to samo ale po spuszczeniu samochodu slysze jak powietrze kompresuje i nie mialem do tej pory problemow, zreszta w warsztatach tez zostawiaja klucz w stacyjce i wszystko jest cacy :cool2:

mam rocznik '09 LCI

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zarowno ja jak i kolega posiadamy e61 ja z rocznika 06 a kolega 05. Oba 530d.

Koledze mocno zdarlo tylne opony. Dzis byl na wulkanizacji i gosc z tego warsztatu twierdzi ze przyczyna zdartych opon jest nastepujaca sytuacja - kolega wymienial kola na zimowe. Podczas podnoszenia auta kluczyk byl w stacyjce (nowszy model start stop). I to wg tego gumiarza jest przyczyna zdarcia opon. Twierdzi ze jesli podniesiemy auto z wlozonym kluczykiem to wowczad cos sie poprzestawia w pneumatyce. Zaciekawilo mnie to bo np w kwietniu mialem sprawdzany olej w asb, auto bylo na podnosniku odpalone i jakos od tego czasu zrobilem 30kkm i opon nie zdziera. Wczoraj z kolei mialem sptawdzane kola czy nie bija - kluczyk wlozony i pozycja 'N' na podnosniku. Pojawilo sie zolta kontrolka samochodu ze strzalkami. Czy cos sie moze dziac z ogumieniem ? Tamten gosc twierdzi ze w przypadku podniesienia z kluczem w stacyjce pozostaje tylko wizyta w serwisie.

Co Wy na to ? Ma chlop racje ?

 

Daj spokój co za głupoty "gumiarz" wygaduje :duh: :duh: :duh: Szkoda gadać po prostu głupoty.

Tobie się pokazał żółta kontrolka ze strzałkami bo zostawiłeś skrzynie na "N" i koła zaczęły się obracać podczas wyważania więc auto ci zasygnalizowało, że się toczy do tej ikonki jest opis pod spodem coś w stylu: pozycja P nie włączona. Pojawi ci się za każdym razem jak ustawisz skrzynie na N i auto zacznie się toczyć.

 

Tamten gość powinien iść ze swoją głową do serwisu i to do jakiegoś dobrego :norty: po co takie głupoty opowiadać :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.