Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
O siemka speed dawno Cie nie było widać na forum. Jestes pewien bo tania ta sonda nie jest :D Ogolnie błąd mi powraca od dłuższego czasu aczkolwiek sonda podaję wartość 1,05 na jalowym przy bucie 1,04. Ale dopiero od jakiś 2-3 miesięcy auto zaczęło zauważalnie więcej palic więc zacząłem zas dopytywać. Dpf się wypala nawet gdy ten błąd występuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musiałem się zresetować :wink:

Zacznij od sprawdzenia węża od doładowania, możesz też spróbować zaślepić wężyki od podciśnienienia EGR-u żeby sprawdzić czy nadal będzie pokazywał ten błąd (oczywiście wywali błąd egr)

Zmniejszyć dawkę spalin na min. przez ista

Robiłeś konserwację podwozia? Sonda może być przytkana przy wtyczce i dla tego wali błędy (sonda potrzebuje powietrze z otoczenia które dostaję się przez kabel we wtyczce. Tak opisuje to tis) tylko niczym tam nie psikaj bo może się zepsuć.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Egr mam ograniczony na minimum. Zobaczę jak wygląda ta sonda ale siedzi zapewne od nowości więc najprawdopodobniej ja wymienię. Blad wracał od jakiegoś czasu ale miałem spalanie w trasie 7-8l w zależności jak się spieszyłem a teraz ciężko do 8 zejść.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam podepnę się pod temat bo tez wyskoczył mi błąd lambdy i wymieniłem na nową i dalej ten sam błąd się pojawia 447B, próbowałem przed wymianą wypalić DPF i czytałem że błąd sądy nie pozwala na to i już wiem czemu nie mogłem. 8 miesięcy temu kupiłem nowego EGR do tego nowe Wtryski wyczyszczony kolektor nie wiem gdzie siedzi błąd. Może komuś udało rozwiązać problem?.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W E60 335d 2009 M57 błąd lambdy nie blokuje wypalania, jej wymiana na pierwszy rzut oka nic nie zmienia.


Wymieniłem siostrzeńcowi na używkę - tylko numer już dużo nowszy - pewnie z N47 lub N57, błąd znikł, ale poza tym nie widzę żeby coś się pozmieniało, DPF ma tendencje do przypychania.


Wypalanie najczęściej blokuje temperatura, przepustnica i błędy od DPF, co jest chyba najgłupsze w tej logice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.