Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie zauważyłem żadnych reakcji na pobór prądu, ale jutro to sprawdzę jeszcze raz.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Przełom !!

 

Na 99% usunięta usterka.

Winowajca :arrow: deska rozdzielcza (dodam tylko,że nie sam wskaźnik bo ów już był wymieniony, tylko ta płytka-moduł)

 

Zapodałem deche od drugiej E30 i jest wreszcie OK :D :D :D :D :D :D :D :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

A tyle nerwów było, litry płynu chłodzącego :norty: :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziwne to co piszesz, pisałeś że masz zimny dolny waż od chłodnicy a teraz że problem rozwiązany i to deska rozdzielcza. Rozumiem, że wskazania temperatury to deska, a co z tym wężem? Ciągle zimny? No chyba, ze to wina deski, że był wąż zimny :D

pozdro, napisz co z tym wężem.

Opublikowano

Z tego węża to prawdziwy wąż :norty:

 

Mam tak wydajny układ :mrgreen: , że silnik po prostu nie nagrzewał się dostatecznie mocno aby termostat w pełni otworzył.

Było dość zimno na dworze więc wystarczało jak minimalnie puszczał i temperatura już była OK.

 

Tyle nerwów z powodu głupiego wskaźnika :duh:

 

A ile tego świetnego płynu poszło :duh:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
weż wyciągnij termostat i skręć układ bez niego.wtedy będziesz miał cały czas duży obieg i powinno wtedy chodzić[jeśli to termostat] :mrgreen:

 

Tylko tak ! a po za tym to pożycz od kogoś miernik z termometrem i po sprawie albo kup sobie taniej niztermostat np allegro!

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Witam

Cos mniedopadlo :P

I to tak sie dziwnie sklada,ze opo wymianie olejku.

Normalka ,odpalam jade wskaznik idzie do gory,dochodzi do pinu/wczesniej troszeczke przed pionem/ i dostaje delirki :P zaczyna chodzic jak wachadelko!Przy czym te wychylenia nie sa duze ,po prstu soie cyka lewa,prawa lewa,prawa.Wysiadlem otworzylem maske i wszystko wydaje sie ok,ale jak zgasilem silnik i pokrecilem Visko to swobodnie sie kreci.

Czujnik temp.na bloku wymienilem pol roku temu,bo wskaznik dochodziltylko na 2/3 przed pion i potem bylo tuz przed pionem.

Zastanawiam sie czy tonie sam wskaznik?Czy czesto sie zdarza,ze pada?

pozdrawiam

Opublikowano

A olej zalałaś ten sam :?: :?: :norty: :norty:

 

 

Belgus trafiłem już ze cztery zepsute deski w E30, więc myślę, że to dość dużo.

Ogólnie to te zafajdane wskaźniki są najbardziej awaryjnym elementem tego auta, prawie każdy ma, bądź miał je zepsute.

Wymieniałeś czujnik ale ten co jest w silniku, a psuje się to całe ustrojstwo co jest w desce :twisted:

 

Z tego co zauważyłem to wisko zawsze na zgaszonym silniku łatwo obrócić. Jeżeli utrzymuje dobrą temperaturę to jest OK. A gadanie, że na gorącym powinno być zblokowane jest kompletną bzdurą.

 

Swoją drogą ostatnio widziałem wynalazek, patrze pod maske pewnego E36 i widzę przy wiatraku jakiegoś ajzola, pytam się gostka co to, a on mi odpowiada, że ma wisko na stałe :!: :!:

Sporo się przy tym namęczył, chyba działał palnikiem :twisted:

Oglądam sobie to udoskonalenie konstukcyjne podczs gdy on mi je wychwala, zdolniacha z niego jest, bo poprawił inżynierów z bawarii :norty:

Usłyszałem wypowiedziane basowym głosem:

"Teraz to on ma chłodzenie"

:mad2: :mad2: :mad2: :norty: :norty: :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Moze masz racje :P

Mam drugie zegary ,wiec przeloze i zobaczymy.

Ale moze mi powiesz o ile podnosi sie plyn w zbiorniczku wyrownawczym

na goracym silniku?

tzn do ktorej kreski powinien dochodzic?

Badalem weze,gorny goracy a dolny cieply /chyba ok/ale wole sie upewnic ..

Czlowiek jak ma problem ,to mu sie wszystko pitoli :P

pozdrawiam

Olej byl 5w40 a jest 10 w60 tez syntetyk,ale to chyba nie ma nic do rzeczy

Opublikowano

Szczerze mówiąc pojęcia nie mam o ile się podnosi, brat właśnie gdzieś pojechał M40 na jakieś wygnajewo :twisted: jak wróci to zobaczę.

 

Co do ciepłoty węży, z tego co pamiętam to górny powinien być gorący, dolny gruby letni, ciepły, a ten cienki dolny nie kojarzę, skleroza :twisted:

 

I jak chodzi na tym castrolu ? Jest wart tej ceny ?

Czy to to samo co mobil ?

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Trudno cos powiedziec :)

Zauwazylem,ze po rozgrzaniu nie slychac klepania w takim stopniu jak poprzednio.Generalnie to ta sieczkarnia pracuje wyraznie ciszej.

Olej goracy nie jest wodnisty .

Powinienem zajrzec do rurki smarujacej krzywki i zobaczyc ,czy smaruje,ale mi sie nie chce,bo niedawno ja czyscilem.

Jak bedziesz wiedzial do ktorj krechy to napisz .

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Rozwiazalem problem cykaJACEGO WSKAZNIKA temperatury!

Nie pisalem o tym ,ale mialem maly problem z lampka osw.wewnetrznego.Po prostu palila sie caly czas.Rozebralem i stwierdzilem,ze szmelc.Wczoraj wymienilem na inna i wskaznik zaczal dziac normalnie. :shock:

Czy wskaznik i isw.wew. jest w tym samym obwodzie?

pozdrawiam

Opublikowano

To Belgus gratuluję :cool2:

 

Sprawdził bym ten poziom płynu ale nie mogę dopaść tego M40 :norty:

 

Ogólnie to mnie nie dziwi ta akcja z tą lampką, słyszałem już o ciekawszych zależnościach zaprzeczających jakiejkolwiek logice :mrgreen:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Dzieki :P

Podejrzewam,ze przez wyjecie tej zarowki ,wskaznik temp.stracil mase,ale dlaczego to zostalo podlaczone w taki sposob ?

W/g mnie instalacja jest oryginalna.

Czyli w BMW nic na logike :( :?: :!:

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.