Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy, także jak temat był, to wybaczcie. Mam malutki problem z moją Bunią... Mianowicie chodzi o to, że strasznie ciężko chodzi na benzynie... Niedawno ją kupiłem i nie mam pojęcia co to może być. Jak ją odpalam, to musze ją troche kręcić, a jak już załapie, to początkowo jakby miała dosłownie 5 obr/min i jak jej wtedy dam gazu, to gaśnie. Dopiero po chwili moge przycisnąć, ale po niecalej minucie przestaje chodzic pompka i samochód gaśnie. Dodam jeszcze, że dzieje się tak jak już łaskawie odpali, a z tym to dosyć ciężko. Wcześniej odpalała normalnie, ale z wolnych obrotów ciężko się wkręcała i nie miała mocy. Na wysokich było lepiej. Wymontowałem listwę wtryskową i jest dosyć zasmolona na jednym wtryskiwaczu, reszta taka przeciętna. Korzystając ze zdemontowanej listwy sprawdziłem "na oko" jak pompka podaje paliwo do niej. Robi to z przerwami, a czasami w ogole jej się nie che. A, i ciśnienie jakieś takie marne, oczywiście "na oko". Tego, że pompka idzie do wymiany jestem pewien, ale nie jestem pewien, czy wszystkie objawy pasują do zepsutej pompki. Zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych ode mnie o opinie. Silnik M40B16. Dodam jeszcze, że przewody, palec, świece i cewka sa nowe. Co do kopułki nie mam pewności.
Opublikowano
taki mam zamiar, ale czy to wystarczy? Czy ten nagar na wtryskach nie przeszkadza? a poza tym, nie wydaje mi się, żeby przy wysiadającej pompie na wysokich było lepiej. Moge się mylić oczywiście.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Same wtryski warto dać komuś do czyszczenia ultradźwiekami. Pytaj tam gdzie naprawiają wtryski do diesli. Jeśli chodzi o pompkę to warto zmierzyć cisnienie pzed listwą nim wymieniś pompkę, bo może się okazać ze jest zabiuty filtr paliwa lub przewód paliwa. Warto też wyciągnąć pompkę, jest tam mały wężyk miedzy pompa paliwa a obudową, lubi parcieć i gubi ciśnienie pompa.

 

PZDR>

Opublikowano
Pompka wyła głośniej od wydechu na pełnym przelocie, ale teraz już tak nie hałasuje, nie mam pojęcia czemu. Czasami nie chodzi w ogóle, wtedy odłączam ją i podłączam na nowo. Niby nie jest to żadna operacja, ale pompka zaczyna znowu trybić. Wydaje mi się, że najprostszym sposobem sprawdzenia, czy to wina ukladu paliwowego jest naprawienie zepsutej instalacji LPG. Martwi mnie tylko to, że jak jeszcze jeździła na benzynie, to od niskich obrotów nie dawała rady. Znajomy mówi, że to wina elektryki, ale palec, świece, cewka i przewody są nowe. O kopułce nic mi nie wiadomo. Co o tym myślicie?
Opublikowano

no to bardzo prosty sposób sprawdzenie tego

dajesz ok 150ml oleju silnikowego strzykawką na gar w który wkręcasz miernik i tak po kolei oczywiście musisz odpiąć moduł żeby nie odpalała na żaden gar ,jeśli po ok 3-4 obrotach wału ciśnienie (widać to po skokach manometra )skoczy więcej niż bez oleju to masz odpowiedź wina pierścieni bo oczywiście najpierw robisz pomiar danego tłoka na sucho ,jeśli po wstrzyknięciu oleju ciśnienie nic bądź bardzo mało wzrośnie to jest to wina zaworów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.