Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto E46 320i M54b22. Akumulator ok 62Ah. Test 9 pokazuje wartości od 150-188. Mam rozumieć, że ładowanie na mam na poziomie 15-18V?

Zima dała się we znaki. Odpalam autko, jadę kawałek i ksenony padły. Zaświeciła się kontrolka ręcznego, ABS, kontroli trakcji i oczywiście akumulatora. Wyświetlacz nawiewu się wyłączył, ale sam nawiew działa. Postojowe, przeciwmgielne, cały tył świeci. Ksenony już nie, jedynie jak już byłem pod domem, ale to na kilka sekund.

Od czasu do czasu pojawi się, że z przodu mam spalone żarówki. Odpala bez problemu. Na wolnych obrotach świeci się tylko kontrolka akumulatora, jak dodam gaz to ona znika a świecą się od kontroli, ABS, ręczny i światło w środku mocnej świeci.

 

Wychodzi na to, że problemem jest ładowanie. Tylko co?

Regulator? - Jak go sprawdzić?

Szczotki w alternatorze? - Tutaj pozostaje wymontować i sprawdzić w jakim są stanie, zgadza się?

Paski? - Nie wygląda na to żeby się ślizgały, ale tego raczej nie zobaczę. Ostatnio jak auto stało jakiś czas a padało to osłona silnika była mokra. Możliwe, że pasek jest lekko wilgotny, zamarzło i teraz się ślizga. Pasek nie piszczy. Jest jakiś sposób, żeby dało się to sprawdzić?

 

A może jeszcze coś innego?

 

Nagrałem jakiś dziwny dźwięk, wg. mnie coś jest nie tak. Może to jakaś rolka od paska. Komuś coś przychodzi na myśl? https://www.youtube.com/watch?v=iUuIhZmXWzE

Opublikowano

Ale co ma się ślizgać jak masz za wysokie napięcie?

Masz do wymiany regulator, ale najpierw sprawdź miernikiem jakie masz bo to coś co jest w testach czasami przekłamuje i to bardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.