Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zwalasz oba paski, odkręcasz imbusem rolki prowadzące sztuk dwie, odłączasz aku, potem klucz 13, odkręcasz kabel plusowy z alternatora, odpinasz kostkę z 2 przewodami, potem bodajże klucz 17 i 2 śruby od przodu, i masz altka odkręconego.

Z wyjęciem jak kto woli, da się dołem i górą, jak górą, to musisz zwalić jeszcze dolot powietrza do chłodnicy paliwa, dołem trzeba wyjąć osłonę silnika.

20 minut i po robocie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.