Skocz do zawartości

BMW szanuje! ale trace cierpliwosc POMOCY!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jakies 3 m-ce temu kupilem w niemczech wymarzona bunie e46 coupe 318 143hp 2004r od razu wymienilem olej na castrol 5w-40 full syntetyk filtry itd. jestem czlowiekem bardzo dbajacym o samochod nawet o kobiete tak nie dbam :P ale do rzeczy po wymianie zrobilem trase z PL do NL jakies 1000km i jakies 200 na miejscu i pewnego dnia po zgaszeniu auta zapalila sie zólta kontrolka od oleju wiec dolalem bylo to po wymianie wiec pomyslalem ze moze nie nalali pelnego stanu. Ale po jakis 300 -400km po miescie historia sie powtorzyla i na dodatek czasami zasmierdzialo w kabinie spalonym olejem

Pojechalem na swieta do PL i zaraz po na warsztat zeby sprawdzili czy nie ma wyciekow diagnoza - uszcelka pod klawiatura i pod miska ojejowa do wymiany sam to widzialem, ewidentny wyciek. Na drugi dzien bylem sprawdzic silnik byl suchy. Dwa dni temu wrocilem do NL zajezdzam na miejsce gasze i co widze? zólta kontrolke od oleju! Co jest grane? czy to mozliwe zeby auto przy przebiegu 180 tys bralo takie ilosci oleju? Dodam ze plynu chlodzacego nie ubywa itp wiec uszczelka pod glowica raczej odpada, samochod nie kopci nie dymi chodzi rowno i bez zarzutow. Panowie pomozcie bo nerwowo sie wykoncze. Jaka moze byc przyczyna co robic gdzie szukac?

Opublikowano

Rozumiem, że skoro odwiedziłeś mechaników, to zanim w akcie desperacji napisałeś na forum, to ty albo owi mechanicy podłączyli pod komputer to bmw ?

I oczywiście nie sugerujesz się kontrolką ale sprawdzasz rzeczywisty poziom oleju?

Opublikowano
Rozumiem, że skoro odwiedziłeś mechaników, to zanim w akcie desperacji napisałeś na forum, to ty albo owi mechanicy podłączyli pod komputer to bmw ?

I oczywiście nie sugerujesz się kontrolką ale sprawdzasz rzeczywisty poziom oleju?

 

Jasne ze sprawdzam poziom oleju a co do kompa to nikt tego nie zrobil ani o tym nie wspomnial ale czy komp pokaze przyczyne znikania oleju?

Opublikowano
Sprawdź czy nadal nie ma wycieków,może źle zdiagnozował mechanik i leci z innego miejsca (newralgiczne punkty to wyciek z vacum pompy i podstawy filtra oleju).Do sprawdzenia odpowietrzenie silnika( separator oleju).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.