Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakładałem już dużo wątków na temat nierównej pracy na wolnych obrotach ale jakoś do tej pory nic co przeczytałem nie pomogło mi rozwiązać mojego problemu. Między innymi miałem wymieniane wtryskiwacze co prawda na raty po 2 szt ale wszystkie na nowe. Robiłem to w dwóch warsztatach i za każdym razem mi je kodowali (niektórzy mówili że nie trzeba) nie wiem jakimi programami, zdaje się że raz Boschem. Moje pytanie: czy każdym programem można kodować wtryskiwacze czy tylko do tego celu przeznaczonymi jeżeli to jakimi? Może to ma wpływ na pracę silnika. Dodam tylko że na podpięciu pod kompa korekcja jest następująca: 0,5 -0,73 1,6 1,1 -0,9 -1

Proszę o kumatych o podpowiedż

Pozdrawiam Maciej

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Korekcje masz rozjechane. Powodem może być zła praca EGR lub duża różnica kompresji na poszczególnych cylindrach. Wtryski wykluczam, ponieważ są nowe. Kodowanie można wykonać różnymi programami.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Trzeba sprawdzić diagnostycznie silnik, jak te korekty idą w czasie jazdy czy się wyrównują czy jeszcze bardziej rozjeżdżają.

Dodatkowo warto by sprawdzić czy wtryski są dobrze zakodowane, polecam ci INPĘ ale jest wiele programów które to potrafią.

Opublikowano
Korekcje masz rozjechane. Powodem może być zła praca EGR lub duża różnica kompresji na poszczególnych cylindrach. Wtryski wykluczam, ponieważ są nowe. Kodowanie można wykonać różnymi programami.

Możesz mi wskazać gdzie się znajduje ten EGR, wydaje mi si e że też miałem wymieniony ale nie jestem pewien,vzy można go jakoś zdiagnostować albo przeczyścić? Muszę dodać jeszcze że rure wydechową mam bardzo czarną mimo że dużo jeżdżę trasy, wydaje się że coś ze składem mieszanki nie tak. Mam prośbę czy możesz mi wskazać jaki interfejs mam kupić i jaką dokładną INPE tyle ich jest na necie nie wiem jaka najlepsza ( w miarę możliwości po polsku).

Z góry dzięki Maciej

Jeszcze raz, chodzi ci o ten przy przepustnicy bo ten czyściłem i jest ok. czy recylkulacji spalin bo ten nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić czy wyczyścić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.