Skocz do zawartości

e60 bmw 530d klapa kolektora ssacego uszczerbiony tlok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki
Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki

 

:mad2: Lepiej sprzedaj e60 skoro Cię nie stać na niego.

Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki

 

:mad2: Lepiej sprzedaj e60 skoro Cię nie stać na niego.

 

Popieram kolegę wyżej ogólnie nie przepadam za takim typem człowieka ''tanio i szybko'' chcesz robić wszystko po kosztach to po co Ci E60 ? dla szpanu :D ? Tak na marginesie koszt remontu silnika jaki ja poniosłem (przy 215tys wessało mi łopatkę) to ok 15 tys zł w tym nowa turbina

 

pozdrawiam

Opublikowano

4-ry odpowiedzi, I ani jednej konkretnej. Tylko obrazanie.

Jesli ktos sie pyta o mechaniczny aspekt naprawy to warto chociaz podpowiedziec cokolwiek.

Krotko mowiac:

 

1. Sprawdz turbine, czy nadal jest sprawna - jesli nie to czeka Cie naprawa badz regeneracja

2. Tlok musisz wymienic, gdyz komputer bedzie pozniej walil bledami I olej bedzie bral silnik

3. Glowice moze uda sie uratowac, ale to juz odpowiedni spec musi zdecydowac

 

Najlepiej wyjac silnik I naprawiac lub kupic uzywany na interku, moze byc taniej

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja miałem też wpadke z klapkami i moim przypadku tłok był mocno uszkodzony, skrzywione 4 zawory, uszkodzone gniazda zaworowe i głowica. Na pewno u Ciebie jest tylko uszczerbiony? Skoro ucierpiała głowica i zawory to tłok też pewnie swoje dostał.

Trzy lata temu zapłaciłem za nowy tłok w aso 800zł - nigdzie taniej nie było. W sumie naprawa razem z naprawą głowicy, wymianą zaworów i uszczelniaczy wyszła mnie lekko ponad 2 tyś zł. Oczywiście wszystko robiłem sam. Zrobiłem to bez wyjmowania silnika.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.