Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam BMW E36 1,8is coupe 92 rok silnik m42

jak szukam jakis czesci lub ogolnie opisow, wypowiedzi, to wiekszosc odnosi sie do silnikow m40 lub m43, dalczego tak jest? prosze o wyjasnienie, dzieki

Opublikowano

Bo to są dobre, rzadko psujące się silniki :cool2:

 

A tak naprawdę, to zerknij w statystyki :!: :mrgreen:

 

Np. liczba egzemplarzy E30 (coupe i sedanów) wyprodukowanych w 1989 roku / cena podstawowa:

316i (M40) - 78,169 szt. / 27,500 DM

318i (M40) - 41,943 szt. / 30,600 DM

318is (M42) - 9,442 szt. / 33,600 DM

320i (M20) - 36,997 szt. / 34,600 DM

itd. itd. itd....

 

W E36 działała ta sama analogia.

Po prostu M42 występował dużo rzadziej niż M40, czy M20.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

bo m42 sie wogole nie psuja :wink:

no a tak na powaznie silnikow m40 i m43 jest wiecej no a na pewno z silnikami m40 najwiecej klopotow bo tam jest problem zuzywajacego sie przedwczesnie paska rozrzadu. a silniki te sa duzo popularnijesze bo byly stosowane w sedanach ktorych jest napewno wiecej niz coupe w ktorych byly m42 i m44.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.