Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fotki są tu:

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,mld:d,ful:diesel/pg:vipcar/178826490.html

 

Felgi i tak bym w Polsce zmienił na inne, te są trochę za małe.

Szkoda ze pakiet nie jest oryginalny, w sumie taniej było by kupic za granicą zwykłą wersję i dokupić zderzaki, nie są jakoś szczególnie drogie.

 

Jeśli chodzi o VAT to nie wiecie czy kupując w niemczech na fakturę VAT płacę niemcowi cenę netto czy brutto?

Opublikowano
90% rzeczy już była wymieniana pewnie więc część wydatków odpada. W częstochowie widziałem 3.0 d na serwisie z przebiegiem 700 tyś km i jeździ podobno bezproblemowo :norty:

no to mało jeszcze widziałeś http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/08/1187-mln-km-bmw-e39-niezaplanowana-przydatnosc/ silnik 3.0D M57 :D

i jak z tego wniosek? a no taki że odpowiednio traktowane 3.0D zrobi nawet i milion km.Nie przejmować się że licznik był kręcony tylko patrzeć na stan auta.Co z tego że na "kręconym" liczniku 200 tys.a w pamięci drugie tyle.Niech ma nawet 500tys.pojeździ jeszcze długo :D A druga sprawa to taka że przy tak dużym przebiegu to wszystko może być już powymieniane na nowe więc czym się przejmować?sprawdzać dokładnie stan i kupować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.