Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam problemy z moja E30. Opisze wszystko od początku. Jako moje 2 auto kupiłem e30 turing 2.0 z roku 1989 z gazem blacha Igła ale silnokowo tragedia od samego poczatku nie miała takiego kopa jakiego powinna mieć, zaczyna dopiero coś jechać od 4tys. Zdarzały sie czeste wystrzały z gazu wiec sprawdzilem świece i przy okazji ciśnienie w cylindrach na 1,2,3 (12bar) na 4 i 5 cylindnrze (5bar) i na 6 (10bar) do tego podłączana była do komputera i wyskakuje błąd zaworów którego nie idzie wykasować. Niewiem co z nia nie tak. Co mi radzicie zrobić najtańszym kosztem. Prosze o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tanim kosztem hmmmm. Na poczatek zmierze ciśnienie jeszcze raz, ale wlej do każdej komory przed pomiarem olej. I zobacz wtedy. jak ciśnienie na garach 4 i 5 podskoczy wyrażnie to masz pierścienie do roboty. Nie jest to tani koszt. Jeśli cisnienie nie podskoczy lub tylko minimalnie podskoczy to wina glowicy, wypalonych zawor. Remont też nie tani. W jednym i drugim przypadku, by zrobić to dobrze nie zejdziesz po niżej 1000 za części i robote.

 

PZDR>

Opublikowano
i widzisz Kriss ostatnio robiona przeze mnie próba olejowa brutalnie mnie zbiła z tropu... jeżeli dasz nawet po 3 ml oleju to olej jako płyn sztucznie podnosi ciśnienie w komorze spalania... czyli strzał oleju w komorę, 3 obroty wałem ręcznie dopiero kręcimy i wtedy wychodzi miarodajnie:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli na 4 i 5 podniosło się z 5 na 11 to znak ze tam są wyrabane pierścienie. Ale jak robić to nie ma sensu tylko te dwa tylko generalnie wymienić pierścienie we wszystkich garach.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W zależności. Trzeba wyciagniąc silnik, uszczelka miski, pierścienie, pasek rozrzadu i tanie pierścienie to maks 500, ale jak tobić porządnie no to licz ze 3 razy tyle, tym bardziej że jak wyjmiesz tloki i zobaczysz jak wygladają gładzie cylindrów, bo może się okazać ze nie ma co robić.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.