Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem tu nowy i jeżeli taki temat był to prosze o skierowanie bo nie znalazłem, a jak w złym miejscu pisze to prosze o przeniesienie. A teraz do tematu. Zakupiłem sobie pojazd BMW e36 318i touring. Nie znam sie na mechanice gdyż jestem informatykiem, ale chciał bym zadbać o pojazd jak najlepiej zeby nie było awarii. I moje pytanie. Co ile trzeba sprawdzać i jakie elementy, co ile wymieniać płyny i jakie, mam założoną instalacje gazową sekwencje generacji 1. Załamała mi sie jedna belka gdzie sie wkłada podnośnik(przy podnoszeniu auta zaczeła przesuwać sie do góry, auto zaczeło iść w dół, w efekcie zaczeło mi giąć próg), czy można zrobić tylko tą czesc, czy cały prób do roboty? i ile to kosztuje? Przepraszam za nieskładność ale nigdy nie byłem dobrym pisarzem :), ale chyba główny sens ująłem.

Opublikowano
z tym progiem to niestety masz problem jedź do blacharza niech ci oceni co i jak nikt ci nie powie na odległość bo tego nie widzi ale to poważna sprawa więc niech znawca to obejrzy co do płynów eksploatacyjnych to powinieneś wymienić olej w silniku płyn chłodniczy sprawdzić olej w skrzyni i dyferencjale ewentualnie płyn hamulcowy i wspomagania najlepiej jak byś miał zaufanego mechaniki napisz skąd jestes moze ci ktoś kogoś poleci bo jeśli się nie znasz to ktoś powinien ci osłuchać silnik czy np nie wyje jakaś rolka napinacza czy nie słychać łańcucha rozrządu czy sprawdzi stan paska wieloklinowego.
Opublikowano

Kolego poszukaj w dziale "Polecane warsztaty", tam jest dużo opcji z Lublina i okolic :) Ja reperuję swoje BMW u gościa na ulicy Głuskiej w Lublinie, też polecam bo bardzo uczciwy człowiek, aczkolwiek ma strasznie dużo roboty i zawsze trzeba długo czekać na odbiór samochodu.

A odnośnie tematu to powymieniaj sobie razem z wszystkimi płynami i olejami także filtry, wyreguluj sobie gaz u jakiegoś dobrego gazownika. Warto też zwrócić uwagę na stan klocków i tarcz :D

Gość