Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od pewnego czazu mam problem z wtyskami w swoim aucie. Aby zdiagnozować który wtrysk nawalił zrobilem próbę przelewowa. Mam problem z interpretacja wyników tej próby. Wykonalem ja przy temp silnika 86 *C. W miejsce wezykow wpielem we wtryski strzykawki 100 ml zaslepilem powrót i odpalilem silnik. Silnik pracowal 4min. W tym czasie gromadzilo sie paliwo w strzykawkach.

Na pierwszym wtrysku - 52ml

Na drugim wtrysku - 42ml

Na trzecim wtrysku -48ml

Na czwartym wtrysku -34ml

Czy mozna na podstawie tych wynikow okreslic ktory wtrysk jest w kiepskiej kondycji?

Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach i raz na jakis czas chodzi na 3 gary- tak jakby wtrysk sie zawiesił. Podczas proby silnik pracował w miare równo.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dowiedzialeś się czegoś więcej? Chciałam kupić taką e46 i słyszałam o wadliwych cylindrach, ile kosztowała Cię naprawa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.