Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Powstał wczoraj w mojem buni kolejny problem. A mianowicie jesli samochod pokrece powyzej 2 tys obrotow wciska sprzeglo do zmiany biegow to obroty oczywiscie spadaja ale biegu nie moge zadnego wrzucic. poczekam na sprzegle az obroty spadna wcisne jeszcze raz i moge wbic bieg. I to nie zaleznie czy jade czy na luzie. Wysokie obroty i nie wbije biegu. Czy to moze byc wina wysprzeglika, moze jakis waz podcisnieniowy ktory odpowaida za pomoc przy wysprzeglaniu? Proszę o porady od czego mogl bym zaczac. Aaa i sprzeglo sie nie slizga wszystko ladnie chodzilo , az nagle trach przygazowalem i biegu nie moglem zmienic. Samochod BMW 230 d. 2002rok. z manualna skrzynia biegow , 5 biegowa.

 

Pozdrawiam Dawid

Opublikowano

Dawid trochę na około do sprawdzenia masz elementy, których wymiana na nowe poprawia wbijanie biegów:

 

- tuleje dyfra

- poduszki silnika i skrzyni

- wysprzęglik

- warto również przyjrzeć się bliżej poszczególnym elementom wybieraka :

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=25_0354&hg=25&fg=05

 

 

Najczarniejszym scenariuszem to demontaż skrzyni i ocena zużycia poszczególnych elementów sprzęgła ............. może być również tak, że w skrzyni coś "siada" ........ chociaż osobiście w to wątpię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.