Skocz do zawartości

[e39][m57d] 525d 2000r problem z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwa miesiące temu wymieniłem olej, ale nie skasowałem inspekcji. Zrobiłem to dziś, i gdy już miałem podłączony laptop postanowiłem sobie odczytać błędy. Zadowolony ze wszystkiego pomyślałem, że włączę jeszcze silnik skoro laptop jest podłączony. Włączył się, ale strasznie szarpał na biegu jałowym, bez dodania gazu. Po chwili przestał, a że wiatr wiał od tyłu auto znikło w niebieskim :evil: :evil: dymie. Masakra. Chwilę dymił, a potem już tylko przy dodawaniu gazu. Wcześniej widziałem jak poddymia, ale nie miałem osoby w pobliżu która nie była by daltonistą i była w stanie powiedzieć kolor dymu. Zrobiłem odczyty

http://www.iv.pl/images/86281061052319821006.jpg

Dodam, że wartości wszędzie wynosiły 0.0 gdy silnik osiągnął 1750 obr/min. A aby było ciekawiej szarpał jeszcze przy około 1100 obr/min. Bez różnicy czy ciepły czy chłodny.

Oczywiście wszystkie filtry w tym odmy wymieniane na czas.

Jakieś sugestie od czego zacząć zanim pojadę na sprawdzenie kompresji?

 

P.S. Jeśli temat był to sorki, ale albo ja, albo szukajka jeszcze świąteczni.

Wesołych świąt :)

 

P.S. 2

Spaliła mi się pompka (2 lata temu) przy webasto top z/c. Podeślijcie jakieś linki do takiej jaka jest przy tym, bo przez 2 lata zgubić się mi zdążyła

Opublikowano
Mialem podobne oobiawy, okazalo sie ze wtyczka ktora dochodzi do listwy common rail zasniedziala. Tydzien zajela diagnoza, poprobuj podociskac wszystkie wtyczki pod maska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.