Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

obecnie jeżdze e91 lci 318d, ale autko zostaje dla mamy, a ja szukam e92.

skrzynia obojetnie

silnik? :roll: napewno odpada 320d, zostaje 330d/335d lub benzyna

prosiłbym o opinie nt. silników, którymi jeździcie,spalanie, ew.wady(jak w przypadku 2.0d-rozrząd)

30d wiem, że klapki kolektora, a jak jest z benzynami?

prosiłbym o pomoc bardziej doświadczonych kolegów :)

jeżeli ktoś ma na sprzedaż zadbany model chętnie zobaczę

pozdrawiam

Opublikowano

napisze to co zwykle, 335i albo 335d (no albo M3:P), reszta to kompromisy.

Awarii brak, pod warunkiem ze koles od ktorego kupisz auto dbal o nie z glowa i Ty bedziesz kontynuowal jego prace.

Opublikowano
Silnik 3,0 ma dopiero od 2010 roku poprawione fabryczne wady - znacznie poważniejsze niż rozrząd w N47. Z 335i też pod względem awaryjności nie było wesoło. Ztcp pompy wysokiego ciśnienia padały. N57 ma prawie cały ten sam rozrząd co N47, nic nie wiem o awaryjności M57. Ja bym kupił 330i po 2010 lub 335i. Diesel R6 do trójki jest IMHO za ciężki. 335i w zasadzie też, ale przynajmniej ma jakieś osiągi po chipie. :cool2:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jeżeli piszesz, że

335i w zasadzie też, ale przynajmniej ma jakieś osiągi po chipie
to reszta z tego zestawienia przy tym silniku nie istnieje.

Wszystko na forum już było omawiane. Czego nie kupisz musisz się liczyć z naprawą "czegoś" i mieć w rezerwie 10k, ale takich aut przecież nie kupuje się za ostatnie pieniądze.

Ja jak zmieniałem 530d e39 na kolejne BMW nie czytałem forum i nie debatowałem jaki silnik kupić, wiedziałem że chce 335i kupiłem i cieszyłem się jazdą przez 4 lata. Przejedź się wszystkim nad czym się zastanawiasz i kup to czym Ci się najlepiej jeździ.

Opublikowano

kup to na co pozwoli Ci budżet, sugeruj się stanem samochodu, jego historią, podejściem właściciela;

jeżeli jeździsz mało to tylko benzyna, jak dużo to diesel;

jaka pojemność - jak wyżej - określ sobie budżet, lekki zapas na przegląd i małe wymiany po zakupie

o awaryjności nie czytaj na forum, ponieważ każdy opisuje swoje przypadki i podchodzi do tego subiektywnie;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.