Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymjanie turbo, wtryskiwaczy i kilku innych czesci na nowe samochod w koncu jezdzi jak powinien.

Jedno ale mamdo glosnosci pracy i wibracji.

Zastanawiam sie czy tak ma byc czy moze cos nie tak.

Samochod brzmi teraz bardzo basowo, wrecz za bardzo (od 2.3tys zaczyna sie mocny bas), do tego przy ok. 3tys rpm nie slysze dzwieku kierunkowskazu....

 

Wibracje sa w miare ok, chociaz czase je czuc...

Jak to u Was jest ? Woz ma 70tys, sporo nowych czesci, sprawdzone byly sprzeglo, skrzynia, dwumasa, cylindry, wal itp (szukano przyczyny dlaczego silnik brzmial jak odkurzacz, okazaly zie padniete wtryski).

Wydaje mi sie ze basowy odglos najbardziej slychac z wnetrza...

Opublikowano

U mnie z zewnątrz słychać normalny klekot 4 cylindrów tak jak mówisz raczej basowy (ciezko to opisać) w środku jest raczej normalnie nie jest to jakiś uciążliwy dźwięk 2-3 tys powiedział bym ze jest cicho potem robi sie troszkę głośniej ale wibracje nie odbiegają od normy ani na kierownicy ani na budzie.

 

Masz wszystkie elementy akustyki silnika? Osłona pod silnikiem osłona pokrywy silnika?

Opublikowano

Wszystkie oslony powinny byc na miejscu.

 

Ciekawe ze na zewnatrz silnik nie jest tak basowy, brzmi normalnie (ofc o wiele lepiej niz na starych wtryskach i turbo), natomiast we wnetrzu jest to mocno basowy dzwiek. Nie nagram tego bo kamera lapie mi tylko potezny bass, ktory mimo ze tak go mikrofon zlapal, nie jest az tak mocny. Od 2tys sie zaczyna podczas przyspieszania, jak ma 4tys RPM i puszcze gaz to cichnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.